Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΔΩΣΕ ΛΥΣΗ ¨ADELIN¨



Λοιπόν,αφού με τα αυτονόητα έχει χαθεί η μπάλα πάμε για σεμινάριο αρχάριων.

Και δε μου λέτε:όταν διαβάζεται εφημερίδα και το άρθρο γράφει Α.Ν παίρνετε τον Μπόμπολα να σας πει ποιος είναι ο Α.Ν η μήπως όταν λέει το ¨κεντρί¨ παίρνετε τον Αλαφούζο και ρωτάτε ποιος είναι το κεντρί.Λοιπόν: αφήστε με στην ανωνυμία μου γιατί έχω φορτώσει ήδη.

Θα σας το έγραφα μόνος μου αν ήξερα ότι μπορεί να γίνει αφορμή κάτι καλό να γίνει στο νησι.

Αλλά που ξέρεις μπορεί να γίνει και αυτό.

Ο καιρός θα δείξει.

Και πάμε παρακάτω.

Με εσένα αναγνώστη που διαβάζεις μισόλογα,αναρωτήσου μήπως καταλαβαίνεις τα μισά και αυτό δεν είναι πρόβλημα.

Πρόβλημα είναι μήπως καμιά ανάρτηση σε περιτριγυρίζει όπου αργά ή γρήγορα θα το ξέρουμε.

Πάει κάπου το μυαλό μου καταλαβαίνεις κοπελιά?

Και για να τελειώνει αυτή η απορία και να μην επαναλαμβανόμαστε.

Οποτε με σχόλιο για την ανωνυμία μου που έχει το 5% των αναγνωστών να συμφωνεί το κόβω μαχαίρι.

Άντε να σας δω.

Ευκαιρία είναι να κάνετε και κάτι καλό για το νησί.

Θα αλλάξω και εγώ παραλήπτη και τότε να δούμε.

Μια χαρά είμαστε στον ADELIN FM. Δεν ανοίγει μύτη.

Με τις καλημέρες μου 


Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.