Header Ads

Header ADS

¨ΥΠΑΚΟΥΟΣ¨ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ



Για  τελευταία φορά θα σας ευχαριστήσω για την ανταπόκριση σας στις αναρτήσεις μου γιατί σύμφωνα με στοιχεία που μαθαίνω από το Σταθμό η συμμετοχή σας είναι συνεχής και κατά εξακολούθηση, οπότε θα πάψουν και οι ευχαριστίες.

Και πάμε λοιπόν στο θέμα μας.

Θα ξεκινήσω με ένα φίλο Βαγγέλη Σ. και να πω πως παρ ότι εμφανίζεσαι στο σχόλιο αρκετές φορές με τις δικές σου ενστάσεις ( όχι άδικα) πάντα είσαι ευγενής και οι τοποθετήσεις σου η οι παρατηρήσεις σου κόσμιες και εύστοχες.

Με τιμά παρ ότι είμαι ανώνυμος, που είσαι αναγνώστης μου.

Πάμε τώρα στα διάφορα  φύκια που εμφανίζονται στα σχόλια ανώνυμα με ψευτομαγκιά και ειρωνεία. 

Χοροπήδηξε ένας που έκανα αναφορά για τέταρτη θητεία.

Άκου μεγάλε μου.

Κατ αρχήν άσε τις ερωτήσεις για τα πιώματα γιατί άμα το το γυρίσουμε εκεί θα παίξουμε ¨μπιζ¨και θα το φιλάς όλη μέρα.

Και άκου μεγάλε μου.

Κάτι τύπους σαν εσένα ¨τι πίνεις¨ ¨ωπα ρε¨ ¨τι να μας πεις εσύ¨ ¨στα αρ.... μου¨ ο Χαρχαλάκης θέλει εκατό σαν εσένα. Για πρωινό !


Θα με αναγκάσεις να δω στο πρόσωπο σου το αντίπαλο δέος του Δημάρχου και την τέταρτη θα το κάνω αιώνιος. Συμαζέψου γρήγορα.

Μπαίνουμε σιγά σιγά σε προεκλογική περίοδο και υποχρεωτικά θα αναφερόμαστε πιο συχνά στα Δημοτικά.

Δεν ήταν το ζητούμενο,αλλά λίγο το πολιτικό μας σύστημα που έχει ξεκινήσει ήδη,λίγο οι λυκοφιλίες που χτίζονται στο νησί,μας παρασύρουν και δεν μπορούμε να είμαστε αμέτοχοι σε όλο αυτό !

Και θα κλείσω λέγοντας σας ό,τι διακριτικά κάποιοι έχουν βγει παγανιά για την επόμενη μέρα.Είτε αιώνιος είτε τέως !


Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ

2 σχόλια:

  1. Τελικά θα μας πεις τι πίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλτατε Υπακουε δεν εχει σημασία αν ( ποσταρεις) ανώνυμα . Σημασία εχει οτι τα γραφόμενα σου ειναι σκωπτικά και ποιητικά. Με ουσία και εμπεριστατωμένη σκεψη.Οσο για τους ανωνυμους ο σανος τους ειναι υπεραρκετός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.