Header Ads

Header ADS

Νεοκλής Κρητικός:Η ασφάλεια των συμπολιτών μου βασική μου μέριμνα

Η ασφάλεια των συμπολιτών μου βασική μου μέριμνα

Συνάντησα τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Λευτέρη Οικονόμου και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο κ. Κωνσταντίνο Σκούμα.
Στις συζητήσεις έθεσα τα προβλήματα που εντοπίζονται σε περιοχές της Λακωνίας από την έντονη παραβατικότητα συγκεκριμένης ομάδας συμπολιτών μας, παραβατικότητα η οποία, θέτει σε κίνδυνο και την ανθρώπινη ζωή.

Αφού συνεχάρη τον κ. Σκούμα για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων, ενημερώθηκα για το νέο επιχειρησιακό μοντέλο και τα αποτελέσματα που αυτό φέρνει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, ενώ ζήτησα από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο το έργο του, καθώς η ανησυχία της οποίας γίνομαι δέκτης από τους συμπολίτες μου, εντείνεται.

Είδαμε ότι τα αποτελέσματα στην Αστυνομική Διεύθυνση Λακωνίας το τελευταίο δεκαήμερο είναι σημαντικά και πρόθεση όλων είναι να συνεχιστεί το έργο μείωσης της εγκληματικότητας με τον ίδιο ρυθμό, για την εμπέδωση της ασφάλειας των συμπολιτών μας.
Προχωράμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.