Header Ads

Header ADS

ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ:¨ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ¨ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ¨ΧΑΜΟΣ¨ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ .facebook


ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΚΑΡΑΝ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΣΤΡΑΓΑΝ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΣΤΑ ΤΗΓΑΝΟΛΑΔΑ.





ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:

Ευστράτιος Χαρχαλάκης

Με φωτογραφίες που ελήφθησαν πριν 4 μέρες! Διότι ο Πρόεδρος τα έχει βάλει τα σκουπίδια από πίσω από αντίπροχτες. Δείτε την θάλασσα και τον καιρό, η φωτογραφία ΔΕΝ είναι σημερινή! Οι νέοι οδηγοί και εργάτες δεν έχουν προσληφθεί ακόμα και από την Πέμπτη είχαμε κρούσματα στο προσωπικό με αποτέλεσμα να υπάρξουν όντως προβλήματα στην αποκομιδή που θα ομαλοποιηθούν άμεσα. Εξάλλου ΠΟΤΕ δεν μαζεύονται σκουπίδια στις αργίες και κυρίως στην εργατική Πρωτομαγιά.
  • Babis Apaixtos
    Πραγματικά έργω τέχνης.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 15 ώρ.
  • Ιππόλυτος Πρέκας
    Γνωρίζετε αν θα εκθέσει στο πολιτιστικό καλοκαίρι;
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 15 ώρ.
  • Dinos Provataris
    Εικόνες σαν και αυτή στην είσοδο του λιμένα και του ομώνυμου οικισμού μας σίγουρα δεν είναι τουριστικό αξιοθέατο και σίγουρα μας λυπούν και μας προβληματίζουν. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει για το ποιος ευθύνεται η ποιος ειναι αρμοδιος για καταλογισμό ευθυνών. Παντα το αποτέλεσμα μετράει και πι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Γνωριζω πολύ καλα ότι οι απανταχού λιμενες και οι παρακείμενοι χώροι τους ειναι η βιτρίνα του κάθε μέρους ειναι πολιτισμός. Ποσό μάλλον όταν θελουμε να θεωρούμαστε τουριστικός παραθαλάσσιος οικισμός. Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 14 ώρ.
    • Anna Mple
      Dinos Provataris Ντίνο πάνε οι καλές εποχές που ήσουν λιμενάρχης και το λιμάνι φιλοξενούσε πραγματικές καλλιτεχνικές εκδηλώσεις κι όχι σκουπίδια και βρωμιά.
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 13 ώρ.
    • Dinos Provataris
      Anna Mple Άννα μου ο καθένας έχει την προσωπικότητα του την αξία του και διαφορετικό τρόπο σκέψης. Όλων οι γνώμες θα πρέπει να εισακούγονται από τους αρμόδιους και να είναι σεβαστές. Παντα όπως προανέφερα το αποτέλεσμα ειναι αυτό που μετράει. Και δυστυ… 
      Δείτε περισσότερα
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 13 ώρ.
  • Anna Mple
    Αυτό έγινε μέσα σε δύο μέρες το Πάσχα σκεφτείτε τι γίνεται τον Αύγουστο ,έστω κι αν τα κρύβουν τα μισά απο πίσω απο τον τοίχο.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 13 ώρ.
  • ΜΚαλνταρας ΜαικΚυθηρα
    Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την κατάσταση αλλά η πραγματικότητα είναι πως υπάρχει εναλλακτική θέση για αυτό το έργο τέχνης; από την άλλη όμως στο χωριό μου με πρωτοβουλία του προέδρου αφού δέχθηκε τα παράπονα χωριανων άλλαξαν θέση. Δεν ήταν στον αρι… 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
    • Anna Mple
      ΜΚαλνταρας ΜαικΚυθηρα Καλημέρα Μάικ τι μου λές τώρα ότι όπου βολεύει τον καθένα τους πάει?Εσύ γνωρίζεις ότι το νερό ήταν καφέ όλο το Πάσχα,τα σκουπίδια μπροστά στην μούρη μας,γιατί να πληρώνω δημοτικά τέλη?για να κάνουν ΧΥΤΑ και έργα υποδομής εκατομμυρ… 
      Δείτε περισσότερα
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ώρ.
    • ΜΚαλνταρας ΜαικΚυθηρα
      Anna Mple το δίκιο σας το γνωρίζω. Αλλά χρειάζεται αποτέλεσμα. Εφόσον είστε μόνοι σας. Κάτι πρέπει να κάνετε.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ώρ.
  • Kalliopi Ant
    Παλιά τους τέχνη κόσκινο....
    Τα κάνανε και παλιότερα αυτά σέ άλλους εξ ίσου σημαντικούς προορισμούς του νησιού.... τίποτα δεν έχει αλλάξει.. δυστυχώς

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.