π.Παύλος Καλλίκας:Τα «φυσικά» και τα «αφύσικα»
Τα «φυσικά» και τα «αφύσικα»,
Κάποια στιγμή, επιτέλους, ας κλείσουν τα απύλωτα στόματα κάποιων (ευτυχώς ολίγων). Κάποιων που δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν, από το να κρίνουν στο «καφενείο» της ζωής τους, ανθρώπους και οικογένειες. Κάποιοι, που ανάλογα με τα δικά τους κόμπλεξ, ορίζουν το φυσικό και το αφύσικο.
έτσι, θεωρούν:
· «Φυσικό» μεν ένα ζευγάρι να χωρίζει, και μια οικογένεια να διαλύεται με μοναδικά κάθε φορά θύματα τα παιδιά με ότι αυτό συνεπάγεται. «Αφύσικο» δε μια οικογένεια να είναι ενωμένη και αγαπημένη. Πολύ δε μάλλον, να είναι πολύτεκνη ή υπερπολύτεκνη κοντά στον Θεό και την Εκκλησία Του.
· «Φυσικό» το παιδί στην τρυφερή ηλικία αυτή, να «κοινωνικοποιείαι» στο σχολικό περιβάλλον με την μάσκα στο πρόσωπο, χωρίς να έχει χαρεί το χαμόγελο του συμμαθητή του ή της δασκάλας του. Χωρίς, δηλαδή, μια ολοκληρωμένη, πολύπλευρη και υγιή εκπαιδευτική αλληλεπίδραση, απαλλαγμένη από φόβους και φοβίες. «Αφύσικο» δε το παιδί που αντιδρά και δεν ανέχεται το επιβαλλόμενο στανικώς, ανοήτως και ανευθύνως, άχρηστο (όπως αποδείχθηκε στην πράξη) μέτρο της φίμωσης στα σχολεία.
· «Φυσικό» και αναγκαίο να μην αναπτύσσεται υγιώς το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών μας για χάρη μιας Κ.Υ.Α.. «Αφύσικο» δε το να συσχετίζει κάποιος τις επερχόμενες παιδικές λοιμώξεις, όπως αυτές έχουν αρχίσει ήδη να παρουσιάζονται και να διαφημίζονται από τα Μ.Μ.Ε., ως αποτέλεσμα των lockdown και της 2χρονης φίμωσης των παιδιών μας.
· «Φυσικό» το να προσπερνούν ή να παραποιούν, ελαφρά τη καρδία, χριστιανικές ή εθνικές εορτές. «Αφύσικο» δε την αντίδραση, όπως αυτή εκδηλώνεται με παρότρυνση σε πνευματικές ευκαιρίες εκδήλωσης ευγνωμοσύνης προς τον Θεό, την Παναγία και τους Αγίους μας ή με παρότρυνση σε εκδηλώσεις υγιούς πατριωτισμού.
· «Φυσικό» να εμποδίζεται η είσοδος της Ιεράς Εικόνας της Μυρτιδιώτισσας σε ευαγή ιδρύματα προς αποφυγή μόλυνσης σε τροφίμους αυτών. «Αφύσικο» δε η Ιερά αυτή Εικόνα να αποτελέσει ιατρείο ψυχικών και σωματικών νόσων. Αφύσικο, ακόμα και αν αυτοί οι κάποιοι, χρειαστεί να διαψεύσουν όλα τα θαύματα, που έχουν επιτελεσθεί ανά τους αιώνες. Ή ακόμα και αν χρειαστεί να γράψουν από την αρχή «ακολουθία», κατά τα πιστεύω τους, προς χάρη της Παναγίας μας.
Αυτοί οι κάποιοι, λοιπόν, (ευτυχώς ολίγοι) στην παγίδα τους αυτή, ας θεωρήσουν, αν δεν μετανοήσουν, φυσικό (χωρίς εισαγωγικά) την απουσία της Θείας Χάριτος στην ζωή τους και την εθελούσια αποστασιοποίηση τους από τον Θεό. Αφύσικο δε (χωρίς εισαγωγικά) η όποια προστασία και ασφάλεια τους και η όποια άβουλη υπακοή τους, στα όσα αντισυνταγματικά, να συντελέσει στην ελευθερία και στην υγεία τους.
"φυσικό" να διαλύεται μια ενορία εξαιτίας ενός ιερέως.. "αφύσικο" να κρατάει ο ιερέας την αρμονία της ενορίας ενός χωριού
ΑπάντησηΔιαγραφήΥφίσταται ενορία χωρίς τον Ιερέα; Ποιο απλή ερώτηση. Υφίστανται πρόβατα, χωρίς τσοπάνη ( με την εκκλησιαστική έννοια); Στην απαντηση αυτή, βρισκεται ο σωστος ορισμος του τι ορθα είναι φυσικο, στην περίπτωση αυτή.
ΔιαγραφήΦυσικό να μην πιστεύεις τους επιστήμονες αφύσικο να πιστεύεις ότι τα πόμολα της εκκλησίας είναι άγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να απομονώσεις, στην περίπτωση αυτή του Κορωνοϊού, τους επιστήμονες από την πολιτική, το κέρδος, το πείραμα και τον εκβιασμό; Τότε, θα δείς το φυσικά ορθό. Μπορείς να απομονώσεις την δεισιδαιμονία και την προσωπική σου "Θεολογία" για την εκκλησία; Τότε, θα καταλάβεις την ουσία περι των Ιερών Ναών.
Διαγραφή" φυσικό " να βρίζει ένας παπας όλους τους ενορίτες του " αφύσικο " να του φέρνει κοντά στην εκκλησία
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιταξε. Επειδή φαίνεται οτι έχεις προβλημα με το βρίσιμο, πιστεύω οτι και καλό παπα να έχεις, που να σε εφερνε στην Εκκλησία, όπως δικαιολογείσαι παλι θα έχεις πρόβλημα. Ξέρεις γιατί; Θα σε βρίζαν οι απ έξω. Αυτοί που δεν θα ερχόντουσαν στην Εκκλησία.
ΔιαγραφήΑυτή η απάντηση είναι τελείως άσχετη … ο άνθρωπος πάνω λέει το υποτιθέμενο φυσικό να βρίζει ένας παπας τους ενορίτες … Είναι αυτή σωστή στάση ενός παπά ;;; Ούτε ένας λαϊκός δεν είναι σωστό να το κάνει αυτό ποσό μάλλον ένας παπας..
ΔιαγραφήΟι καλοί παπάδες είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού... Κ αυτοί που δεν έρχονται στην εκκλησία είναι καλύτεροι άνθρωποι από κάποιους που θέλουν να λέγονται ιερείς ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτεροι ανθρωποι μπορει να είναι αυτοι που δεν έρχονται στην Εκκλησία, αλλά μεχρι εκει. Οι κακοι ιερεις, οπως λες, και οι κακοί άνθρωποι που εκκλησιάζονται και έχουν επαφη με τα μυστήρια, αν μετανοήσουν γίνονται κάτι παραπάνω απο καλοί ανθρωποι, γίνονται άγιοι. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, οτι είναι διαφορετικός ο στόχος μας; Χαίρομαι πάντως που έχεις βρεί καλούς παπάδες και αναπαύεσαι καπου. Τους κακούς παπάδες, όπως λές αστους... τί σε νοιάζουν;
ΔιαγραφήΘα αναπαυτω εις τόπο χλοερο κάποια στιγμή.. όπως όλοι μας άλλωστε... Το θέμα είναι τι θα γίνει με τους παπάδες που δεν ασχολούνται με τα θέματα που πρέπει...
ΔιαγραφήΜακάρι να αναπαυθούμε όλοι σε τόπο χλοερό. Τους παπάδες που δεν ασχολούνται με τα θέματα που πρέπει, να τους έχεις στην προσευχή σου, κάθε μέρα, να τους φωτίσει ο Θεός. Αυτό κάνω και εγώ. Ε, και λίγο αγάπη να δείξουμε σε όσους δεν πάμε, καλό είναι. Στην άλλη ζωή θα δώσουμε λόγο για τον εαυτό μας, και όχι για το τι έκανε ο παπάς. Χριστός Ανέστη. Νά ΄σαι καλά.
ΔιαγραφήΔεν βγαίνει νόημα... Αλλά λέω εγω αλλά εσύ...
ΑπάντησηΔιαγραφή