Header Ads

Header ADS

ΚΥΘΗΡΑ: ΡΙΑ ΚΟΜΗΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ


Η παρακάτω καταγγελία είναι από την κυρία Ρία Κομηνού με παράκληση να δημοσιευθεί στην Σελίδα μας.

Εχει ήδη δημοσιευθεί και στο προσωπικό της προφίλ στο facebook.com https://www.facebook.com/profile.php?id=100009304274510


Καταγγελια προς νοσοκομειο Κυθηρων.

Αρχικα επειδη δεν ειμαι η μονη οπου συμβαινει το περιστατικο αυτο απο το νοσοκομειο, θα ηθελα να παρακαλεσω κ τους υπολοιπους να ερθουν σε επικοινωνια με εμενα ωστε να προβουμε μαζικα σε καταγγελια.

Ενω εχει νοσησει, το παιδι μου απο 6/3, εγω 9/3 κ ο συζυγος μου απο 10/3, με rapid θετικα ολα απο το φαρμακειο+ τα self test τα δικα μας ειμασταν για 8 ημερες θετικοι, προχθες ενω προσπαθουσα να κατεβασω πιστοποιητικο νοσησης δεν κατεβαινε!!! Του συζυγου κ του παιδιου να τονισω πως βγηκε κανονικα το πιστοποιητικο.

Πηρα τηλ στο νοσοκομειο διοτι τους εμπιστευτηκα στο οτι το πιστοποιητικο θα κατεβει σε 14 ημερες κ μου ειπαν ΞΑΦΝΙΚΑ οτι το pcr το δικο μου ηταν αρνητικο!!! Μετα απο 14 ημερες!!!! Δεν με ειδοποιησε κανεις αμμεσα ωστε να κανω δευτερο κ επιπλεον μου εγραψαν κ αδεια για τη δουλεια μου με covid 19 επιβεβαιωμενη νοσηση!!!!! Αλλα τωρα ξαφνικα ειναι αρνητικο το τεστ κ δεν μπορω να κατεβασω το πιστοποιητικο νοσησης.

Η δικαιολογια της διοικησης που δεν με ''δεχτηκε'' κιολας ηταν οτι το rapid του φαρμακειου κ τα self βγηκαν θετικα γιατι περασα ΓΡΙΠΗ!!!!

Το παιδι κ ο συζυγος κορονοιο κ εγω γριπη!!!

Επειδη καποιος η καποιοι παιζουν με τις λεξεις κ ταυτοχρονα με τις ζωες μας κ τη ψυχικη ηρεμια μας, θα ηθελα να παρακαλεσω οσοι ειχαν παρομοια απαραδεχτη αντιμετωπιση απο το νοσοκομειο Κυθηρων να μου στειλουν μεσω inbox στοιχεια τους ωστε να προβουμε στις απαραιτητες ενεργειες.

ηδη ειμαστε 3 ατομα, ομως το θεμα πρεπει να λυθει κ αμμεσα κιολας κ θελουμε ολα τα περιστατικα αυτα κ το θεμα να φτασει στο αρμοδιο υπουργειο!
Εως εδω με την κοροιδια.

Εαν καποιοι δεν θελουν να δουλευουν σωστα πρεπει να πανε σπιτι τους χωρις να τους πληρωνουμε αδρα απο τη τσεπη μας. ΕΛΕΟΣ δηλαδη.

Ολα τα παραπανω στοιχεια τα εχω στην κατοχη μου, οπως κ την αδεια για covid νοσηση που ωστοσο ειναι αχρηστη ως προς το ποστοποιητικο. Το θεμα εκτος απο οικονομικο ειναι και ΗΘΙΚΟ κ θα πρεπει να λυθει

ΡΙΑ ΚΟΜΗΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.