Και κάπου εκεί «στο κόκκινο», θα προσθαλασσώνονται και τα υδροπλάνα…
Για δήθεν υδροπλάνα που θα προσθαλασσώνονται στα Βάτικα και διάφορα άλλα όνειρα απατηλά, ακούσαμε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο από τη νυν Δημοτική Αρχή, η οποία διαχειρίζεται τις τύχες μας τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια!
Αφού έχουν φαίνεται λυθεί όλα τα προβλήματα στον Δήμο μας, θυμήθηκαν, ενώ είχε ήδη εκπνεύσει η προθεσμία που είχε τεθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας, ένα ΦΕΚ από το έτος 1995! Σε αυτό το ΦΕΚ, το λιμάνι της Νεάπολης Βοιών είχε χαρακτηριστεί από την τότε Κοινότητα Νεάπολης, ως Λιμάνι εισόδου και εξόδου!
Αυτό σχετιζόταν τότε, με τη γνωστή σε όλους μας Συνθήκη Σένγκεν της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή την ελεύθερη κυκλοφορία όλων των υπηκόων των χωρών οι οποίες την έχουν υπογράψει καθώς και των άλλων χωρών της ΕΕ ή τρίτων χωρών.
Το έτος 2017, επικαιροποιήθηκε η εν λόγω Συνθήκη σε σχέση και με τα αυξανόμενα περιστατικά προσφυγικών ροών προς την Ευρώπη και τις τρομοκρατικές επιθέσεις.
Κατά έναν όμως μυστήριο τρόπο, από τότε μέχρι σήμερα, η νυν Δημοτική Αρχή δεν είχε κάνει τίποτα τόσο για το Λιμάνι όσο και για την γενικότερη ανάπτυξη της Νεάπολης! Το μόνο που παρατηρεί ο κάτοικος και ο επισκέπτης είναι «αταξία»! Τα χιλιάδες ευρώ που παρείχε η Περιφέρεια Πελοποννήσου στον Δήμο μας, επενδύθηκαν με τρόπους που ουδείς μπορεί να εντοπίσει στην πόλη ενώ το πλακόστρωτο της εισόδου υποχώρησε και έχει παραμείνει περιφραγμένο με συρματοπλέγματα!
Και δεν φτάνει μόνο αυτό, ενώ το ΦΕΚ όριζε ως Λιμάνι Εισόδου-Εξόδου αυτό της Νεάπολης, η Δημοτική Αρχή εισηγήθηκε την έγκριση της διαδικασίας στο Παλαιόκαστρο! Και κάπου εκεί στον Κόλπο των Βατίκων, θα συνυπάρξουν σε κάποιο μέλλον, Κρουαζιερόπλοια, Θαλαμηγοί, Εμπορικά Πλοία, Ιστιοπλοϊκά και Υδροπλάνα, στο σημείο που «κοκκινίζει» στην εικόνα το πέρασμα, σύμφωνα με τον επίσημο Φορέα ενημέρωσης κίνησης!
Παράλληλα, η Δημοτική Αρχή παραδέχτηκε ότι σε όλα τα Βάτικα, ουσιαστικά ΔΕΝ υπάρχει κατάλληλο Λιμάνι!
Όπως μάλιστα, αποτυπωνόταν στο πρόχειρο σχεδιάγραμμα που εκ των υστέρων μάς παρουσίασαν, τα πλοία θα μπαίνουν στον μελλοντικό νέο Λιμένα, με την όπισθεν και δίπλα θα έχουν ήδη προσδέσει μικρά σκάφη στην επίσης, μελλοντική Μαρίνα.
Με λίγα λόγια, πρώτα θα φτιάξουμε το σύστημα εισόδου-εξόδου ανθρώπων και μετά θα φτιάξουμε Λιμάνια, Μαρίνες και το κυριότερο, θαλάσσιους διαδρόμους για Υδροπλάνα! Και την ώρα που θα προσθαλασσώνονται τα υδροπλάνα, θα αγκυροβολούν παραδίπλα τα βαπόρια.
Όπως ήταν αναμενόμενο, καμία απάντηση δεν έδωσε η Δημοτική Αρχή για τον πραγματικό λόγο που το θέμα ήρθε εκπρόθεσμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, καμία απάντηση στο γεγονός ότι απέκρυψαν στοιχεία, καμία απάντηση στο γεγονός ότι επικαλέστηκαν επίσημο έγγραφο του Υπουργείου Ναυτιλίας το οποίο ΔΕΝ τους είχε σταλεί (!), καμία απάντηση στο ότι επικαλέστηκαν Μελέτη που ΔΕΝ ήταν Μελέτη και κυρίως, καμία απάντηση στην ερώτηση, «τόσα χρόνια τι έχετε κάνει για τη Νεάπολη;!».
Ίσως όμως η Δημοτική Αρχή να γνωρίζει κάτι που δεν γνωρίζουμε. Κάτι απόρρητο. Κάτι φανταστικό.
Και πιθανόν, σε κάποιο μέλλον, να μπορούν όλα αυτά να συμβούν, αν θεωρήσουμε ότι τα Βάτικα είναι η Γκόθαμ Σίτυ, δηλαδή, η πόλη τού Μπάτμαν! Μόνο έτσι, στον πολυπόθητο δρόμο προς το Παλαιόκαστρο, τον οποίο χρηματοδότησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου και «εκτελέστηκε» από τη νυν Δημοτική Αρχή, επειδή στο μεγαλύτερο μέρος του ΔΕΝ χωράνε δύο (2) Ι.Χ. αυτοκίνητα, ο Μπάτμαν θα παίρνει το ένα που θα βγαίνει από το κρουαζιερόπλοιο και θα το εναποθέτει απευθείας στον προορισμό του.
Φαίνεται όμως ότι και σε αυτό, η Δημοτική Αρχή έχει ελλιπή ενημέρωση και «λάθος ΦΕΚ» αφού όπως είναι γνωστό στους σινεφίλ, ο Μπάτμαν είναι νεκρός (.
Και τώρα, ποιος θα προστατέψει την Γκόθαμ Σίτυ;
Θεοδούλη Σπυριδάκου
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Μονεμβασίας Λακωνίας
Δεν υπάρχουν σχόλια