Header Ads

Header ADS

¨Ένα φως¨Γρηγόρης Μπαγιόκας, Σοφία Βαλασιάδου



Επειδή κάνουμε κάθε χρόνο διακοπές στη Νεάπολη, ακούμε αρκετές φορές το πρόγραμμα του σταθμού σας, 

και σήμερα σας στέλνω ένα τραγούδι μου το οποίο αναρτήθηκε πριν 1 μήνα στο youtube.
Παλαιότερα, είχα συνεργαστεί με τις δισκογραφικές: Ανατολή, Ano Kato Records, και με ένα τραγούδι με τη Lyra.

Εύχομαι να το βρείτε ενδιαφέρον.
 


Στίχοι-Μουσική: Γρηγόρης Μπαγιόκας Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπαγιόκας, Σοφία Βαλασιάδου Ηχογραφήθηκε το 2004 Ένα Φως Όταν σε γνώρισα, ήσουν φωτιά τα μάτια σου έβλεπα, και πέθαινα. Όταν με γνώρισες, πάνω στη γη, τ΄ αστέρια, μού έταζες, και μια ψυχή. Και τώρα και για πάντα, θα ΄χω μέσα μου ένα φως, τον ήλιο σου δε σβήνει, ούτε αλλάζει ο καιρός. Όταν σ΄ αγάπησα, ήμουν αϊτός τα χάδια σου έπαιρνα, και πέταγα. Όταν μ’ αγάπησες, δεν ήξερα, αν θα ’σουν όνειρο, αστέρι μου. Και τώρα και για πάντα, θα ΄χω μέσα μου ένα φως, τον ήλιο σου δε σβήνει, ούτε αλλάζει ο καιρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.