Header Ads

Header ADS

ΚΑΨΑΛΙ. ΘΑΛΕΙΑ ΑΡΩΝΗ:Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου εάν κάποιος μου επιτεθεί ξανά η διαδίδει κακόβουλες φήμες για το άτομο μου.


Καλησπέρα σας.

Πληροφορήθηκα ότι έχει διαρρεύσει μια φήμη ότι εγώ κλείνω τη βάνα του δημοσίου νερού στον πίσω γυαλό προκειμένου να μην το χρησιμοποιούν οι ψαράδες.

Ως αποτέλεσμα αυτής της αναληθούς φήμης χθες υπέστην βίαιη λεκτική επίθεση από επαγγελματία ψαρά του πίσω γυαλού, με απειλές ως προς τη σωματική μου ακεραιότητα τύπου "θα σου σπάσω το χέρι κ.α." αλλά και απειλές ως προς τη φθορά περιουσιακών μου στοιχείων.

Η επίθεση έλαβε χώρα ενώπιον πολλών μαρτύρων.

Θα ήθελα να ενημερώσω κάθε ενδιαφερόμενο ότι είχα κλείσει 2 φορές τη βάνα του νερού όταν υπήρχε βλάβη και έτρεχε ανεξέλεγκτα.

Και οι δύο αυτές βλάβες διορθώθηκαν αργότερα από το δήμο αφού πρώτα χάθηκαν πάνω από 100 κυβικά νερού!!!

Θεώρησα χρέος μου ως πολίτης εν μέσω καύσωνα, δεδομένης της λειψυδρίας του νησιού μας και των εκκλήσεων του δήμου ότι το νερό δεν πρέπει να σπαταλιέται άσκοπα εφόσον δεν το χρησιμοποιούσε κανείς.

Αφ' ότου αποκαταστάθηκε η βλάβη ουδέποτε ξανασχολήθηκα με το ζήτημα.

Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου εάν κάποιος μου επιτεθεί ξανά η διαδίδει κακόβουλες φήμες για το άτομο μου.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Θάλεια Αρώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.