Header Ads

Header ADS

ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:Τα παιδιά μου δε μπορούν να παίξουν.Πεταμένες ηλεκτρικές συσκευές οι οποίες είναι υγειονομική βόμβα !

ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Λάβαμε στη Σελίδας μας τις φωτογραφίες και το παρακάτω κείμενο που δημοσιεύουμε:

καλησπέρα σας!!! αν μπορείτε να θιξετε και εσείς το θέμα των σκουπιδιών στην πλατεία άμμο...! δεν ξέρω τι άλλο να κάνω και που αλλού να απευθυνθώ...

Υπάρχουν στην πλατεία άμμο πεταμένες ηλεκτρικές συσκευές οι οποίες είναι υγειονομική βόμβα για την υγεία των κατοίκων της..

Το σπίτι μου έτυχε να είναι δυστυχώς δίπλα και έχουμε μεγάλο πρόβλημα.. έχουμε και μικρά παιδιά και καταλαβαίνετε τι μπορεί να συμβεί ανά πάσα ώρα και στιγμή..

Δυστυχώς κανείς δεν ενδιαφέρεται και με παρότρυναν να σας στείλω μήπως και σταματήσει αυτό το κακό
ελπίζω να βρούμε μια λύση για το καλό αυτού του όμορφου τόπου!

Φανταστείτε ότι αυτά τα πράγματα ήταν μέχρι μέσα το σπίτι μου έγινε καταπάτηση του σπιτιού μου .

Όλα αυτά πριν 3 χρόνια τα καθάρισα και τώρα προσπαθώ να ξαναφτιάξω το σπιτάκι μου αλλά με αυτά ούτε τα παιδιά μου δε μπορούν να παίξουν .
Το ψυγείο που βλέπετε όρθιο είναι συνδεδεμένο με μπαλαντεζα
φανταστειται λοιπόν να γίνει κάποιο ατύχημα..
Εύχομαι να βρεθεί μια λύση..σας ευχαριστώ από καρδιάς!

Ζητάω να μας βοηθήσετε σαν την τελευταία μου λύση..
σας παραθέτω και φωτογραφίες.

ευχαριστώ.

Joanna Daskalakh







Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.