ΚΥΘΗΡΑ:ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΨΑΛΙΩΤΩΝ -ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
Νεότερη ενημέρωση διαβάστε εδώ:
ΚΥΘΗΡΑ:Έκρηξη στο Καψάλι. Σταμάτησαν τα έργα στην παραλιακή μετά από αντιδράσεις των κατοίκων
https://adellinfm.blogspot.com/2026/06/blog-post_466.html
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πριν λίγο στο Δημαρχείο από επιχειρηματίες και κατοίκους του Καψαλιου Κυθήρων. Ξεκινούν έργα κατασκευής του συλλεκτηρίου αγωγού του αποχετευτικού δικτύου στον Πίσω Γυαλό, εντός Ιουνίου, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των Καψαλιωτών. Αντιπροσωπία συμμετείχε σε έκτακτη σύσκεψη υπό τον Δήμαρχο, με παρόντες τους μηχανικούς του δήμου και εκπροσώπους της Αναδόχου Εταιρείας «Χωροτεχνική».
ΒΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
4 Ιουνίου έργα στο Καψαλι..Ντροπή !

Δεν υπάρχουν σχόλια