ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜ.Τ.Ο. Ν.Δ. ΚΥΘΗΡΩΝ
Την δευτέρα 02 Δεκεμβρίου έπεσε στην αντίληψη μου ένα δελτίου τύπου από τον ΣΥΡΙΖΑ Κυθήρων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ «εγκαλεί τον δήμαρχο Κυθήρων και τα κομματικά στελέχη της Ν.Δ. του Λιβαδιού να τα βρουν μεταξύ τους».
Δεν θα μπω σε θολές , εσκεμμένες και λαϊκές αντιπαραθέσεις και ούτε θα πετάξω λάσπη στον ανεμιστήρα, γιατί δεν μου το επιτρέπει ούτε η αγωγή μου, ούτε ο τρόπος που συναναστρέφομαι με τους συμπολίτες μου.
Θα τονίσω μόνο ότι ο Δήμαρχος είναι υπεύθυνος για την λειτουργεία του δήμου και ο πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. είναι υπεύθυνος για τα δρώμενα της ΔΗΜ.Τ.Ο.
Θα υπενθυμίσω επίσης ότι το Λιβάδι είναι το μοναδικό χωριό που υποδέχεται κόσμο όλο τον χρόνο τα τελευταία έτη, έχοντας όλες τις προδιαγραφές να είναι τουριστικός προορισμός χειμώνα καλοκαίρι για όλους τους επισκέπτες του Νησιού μας.
Φυσικά όλοι γνωρίζουμε το πως και ποιος ευθύνεται εν μέρη για την τουριστική ανάπτυξη του Λιβαδίου και είναι αρεστό να προσπαθήσουν και άλλοι για τα ίδια αποτελέσματα.
Η κριτική είναι για όλους και εύκολα γίνεται από πολλούς, τα αποτελέσματα έρχονται από λίγους και με συγκεκριμένο τρόπο πάντα.
_______________________________________________________Διαβάστε εδώ το Δ/Τ του ΣΥΡΙΖΑ:
ΣΥΡΙΖΑ ΚΥΘΗΡΩΝ:Δήμαρχος ή κομματάρχης κ.Χαρχαλάκη?
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κύθηρα, Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024
Δήμαρχος ή κομματάρχης;
Ο Δήμαρχος κ. Χαρχαλάκης δεν χάνει ευκαιρία για να αποδεικνύει ότι άξια διεκδικεί τον ρόλο του κομματάρχη της ΝΔ για τα Κύθηρα. Δεν μας αφορά σαν ΣΥ.ΡΙΖ.Α το ποιος είναι ο πιο άξιος κομματάρχης της ΝΔ, ας τα βρουν μεταξύ τους στο Λιβάδι...
Θα χαιρόμαστε βέβαια αν επεδείκνυε ανάλογο πάθος και στην υπεράσπιση των δίκαιων διεκδικήσεων των Κυθηρίων.
-Ο κ. Χαρχαλάκης ήταν «ήπιος και μετρημένος» όταν το Γυμνάσιο Κυθηρων έμενε με 3 καθηγητές.
-Ο κ. Χαρχαλάκης ήταν «σεμνός και ταπεινός» όταν το Νοσοκομείο Κυθηρων αποψιλωνόταν από γιατρούς κρίσιμων ειδικοτήτων.
-Ο κ. Χαρχαλάκης (που τυγχάνει και εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) παραμένει άλαλος στην υποβάθμιση της γραμμής Πειραιάς-Κυθηρα-Αντικύθηρα-Κρητη. Τα χάλια στη συγκοινωνία συνεχίζονται με το πλοίο AQUA JEWEL κι ενώ μόλις πρόσφατα εγκρίθηκε από το Σ.Α.Σ ο διαγωνισμός που κρατάει τις γραμμές για τα νησιά μας σε ομηρία πλοίου τρίτης κατηγορίας. Και μάλιστα ομοφώνως που σημαίνει ή ότι ο κ. Χαρχαλάκης έβαλε την υπογραφή του φαρδιά – πλατιά σε αυτή την τιμωρία για τα νησιά μας ή απουσίαζε «όλως τυχαίως» από την διαδικασία.
-Ο κ. Χαρχαλάκης απλά παρακολουθεί τα δίκτυα ύδρευσης να σπάνε και ολόκληρα χωριά να μένουν χωρίς νερό ή με «καφέ» νερό.
-Ο κ. Χαρχαλάκης παρακολουθεί τους νέους να φεύγουν από το νησί και την ακρίβεια να καλπάζει.
-Ο κ. Χαρχαλάκης είναι παρατηρητής στην υποβάθμιση των Κυθήρων από κρίσιμες υπηρεσίες (τράπεζες, ειρηνοδικείο, τηλεπικοινωνίες, ταχυμεταφορές κλπ).
-Ο ίδιος κ. Χαρχαλάκης ξιφούλκησε όμως και χρησιμοποίησε ακραίες εκφράσεις κατά του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, των αρχαιολόγων και γενικά κατά όσων έχουν εγείρει αντιρρήσεις, όχι στην κατασκευή του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, αλλά στο ζήτημα της διασπάθισης δημοσίου χρήματος και στην απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου. (Βλ. και καταδίκη από Europa Nostra, σχετικά με τα αρχαία).
Ο κ. Χαρχαλάκης βρίσκεται σε vertigo γιατί κατηγορεί όλους αυτούς ως «κατ’ επάγγελμα οπαδούς της συντήρησης» οι οποίοι πάλεψαν με «νύχια γαμψά». Κύριε Δήμαρχε ξεχάσατε τα κονσερβοκούτια, μην είστε τόσο ήπιος…
Ο κ. Χαρχαλάκης τους κατηγορεί μάλιστα ότι πάλεψαν με δικαστικές προσφυγές!!! Κάποιος από τους φίλους του να τον ενημερώσει ότι η προσφυγή στη δικαιοσύνη (στην όποια δικαιοσύνη…) είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των Ελλήνων.
Ο κ. Χαρχαλάκης προχωρά σε χαρακτηρισμούς που αν τους είχε εκτοξεύσει κάποιος εναντίον του θα κατέθετε αμέσως μήνυση. Τους χαρακτηρίζει «άθλιους τύπους», «πολιτικούς αγύρτες», τους κατηγορεί ότι «εργαλειοποίησαν τον αρχαιολογικό πλούτο της χώρας».
Ίσως δεν ενδιαφέρεται ο κ. Χαρχαλάκης αν το έργο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ανά χιλιόμετρο στοίχισε στους Έλληνες πολίτες περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ΜΕΤΡΟ στον δυτικό κόσμο… Για την ακρίβεια κόστισε 3 δις ευρώ για 9,6 χιλιόμετρα γραμμής!
Ο κ. Χαρχαλάκης με θαυμασμό μας θυμίζει ότι το έργο εντάχθηκε για πρώτη φορά στον προϋπολογισμό το 1976 (δηλαδή πριν 48 χρόνια…) από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή.
Οφείλουμε να δηλώσουμε ότι ανησυχούμε. Αν αυτή η ταχύτητα και αυτά τα κόστη είναι που «θαυμάζει» ο κ. Χαρχαλάκης, τον ενημερώνουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Κυθήρων θα παρακολουθεί ανελλιπώς κάθε σύμβαση που υπογράφεται για τα Κύθηρα, κάθε ευρώ που ξοδεύεται… Αν το όνειρο του είναι αναθέσεις, σαν αυτή με το σήμα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ύψους 30.000 ευρώ, ας το ξανασκεφτεί.
Επί ΣΥΡΙΖΑ, μέσα σε 4 χρόνια υλοποιήθηκε το 45% του έργου του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης χωρίς να υπάρξει διασπάθιση του δημοσίου χρήματος. Ο ΣΥΡΙΖΑ στήριξε το έργο χωρίς να εμφανίζεται ως «ιδιοκτήτης» του έργου.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριε Δήμαρχε…
Πολύ περισσότερο που εμείς σεβόμαστε τους θεσμούς και τους θεσμικούς εκπροσώπους, κάτι που εσείς δεν κάνετε!
Οργάνωση Μελών ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Π.Σ ΚΥΘΗΡΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια