Header Ads

Header ADS

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ:Έχουμε όλοι πειστεί ότι αυτή είναι η κανονικότητα στα Κύθηρα;

 





Vassia Ntinou


Στο συγκεκριμένο σχολείο οι συνθήκες είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και αγγίζουν την εγκληματική αμέλεια.
Μπράβο σας που το αναδεικνύετε.
Πώς είναι δυνατόν να λειτουργεί υπό αυτές τις συνθήκες και να το ανεχόμαστε οι γονείς, η διεύθυνση, ο σύλλογος γονέων; Έχουμε όλοι πειστεί ότι αυτή είναι η κανονικότητα στα Κύθηρα; Ήρθε η ώρα να αλλάξει λοιπόν. Κι αν κάποιοι νομίζουν ότι απευθύνονται σε ζώα, θα αναθεωρήσουν σύντομα. Και επιτέλους ας μην κρινουν εξ ιδίων τα αλλότρια.

Διαβάστε και άλλα σχόλια:

Δημητρα παυλακη
Κρίμα εκεί μάθαμε τα πρώτα γράμματα! Λυπάμαι πολύ που το βλέπω σε αυτή την κατάσταση είναι ντροπής
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Dimitris Oikonomidis
Στέλνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο και ευχόμαστε να μην γυρίσουν με σοβάδες στο κεφάλι.Η απαξίωση,η αδιαφορία και η ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο.
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
3
Vassia Ntinou
Dimitris Oikonomidis ακριβώς έτσι. Τρέμει το φυλλοκαρδι μου
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Evmorfia Bardi
Dimitris Oikonomidis Μηπως έπρεπε στο τελος της προηγουμενης σχολικης χρονιας να ειχε δραστηροποιηθει ο συλλογος γονεων για την αποκατασταση της εισοδου;
Σε λιγες ημερες ξεκινανε τα μαθηματα.
Εαν πραγματι οι γονεις ανησυχουν κ υπαρχει πραγματικος κινδυνος για τα παιδια θα επρεπε η αποκατάσταση να γινει μεσα στο καλοκαιρι
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • Τροποποιήθηκε
2
Dimitris Oikonomidis
Evmorfia Bardi από ποιόν;;;; Από τον δήμο;;; Αυτό καί αν είναι ανέκδοτο......
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Ioanna Dimopoulou Daskalakh
Αν σε ένα τόσο μικρό νησάκι , δεν μπορείτε να προσέξετε τα δύο - τρία πράγματα που έχουμε...τι να πω είστε άξιοι της μοίρας σας και για την κατάντια του τοπου μας. Συγχαρητήρια τα κατάφερνετε μια χαρά.
Αλίμονο σε αυτούς που θέλουμε να μείνουμε μόνιμα εκεί..
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
3
Dimitris Oikonomidis
Ioanna Dimopoulou Daskalakh αφού όλοι είναι στα καφενεία και το έχουν ρίξει στο παίξιμο..... τάβλι, ξερή καί μπιρίμπα.
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Ioanna Dimopoulou Daskalakh
Dimitris Oikonomidis Ανικανότητα και ανευθυνότητα λέγεται. Έχουν αφήσει το νησί στην τύχη του δυστυχώς.
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Dimitris Oikonomidis
Ioanna Dimopoulou Daskalakh το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.Καταλαβες.....
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Ioanna Dimopoulou Daskalakh
Dimitris Oikonomidis μωρέ εγώ το έχω καταλάβει χρόνια τώρα... αλλά μου φαίνεται απίθανο να αφήνουμε τον τόπο μας να χαθεί στο τέλος.

Δείτε εδώ το αρχικό δημοσίευμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.