Header Ads

Header ADS

«Αίσχος! Θα τρίζουν τα κόκαλα των αρχαίων Ελλήνων!» – Έξαλλος ο Τσελέντης με την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων

 


Βέλη και κατά του Μητσοτάκη: «Εγώ αν ήμουν ο Πρωθυπουργός αντί να κάθομαι και να χασκογελάω στην εξέδρα θα αποχωρούσα...»

Τα όσα είδε όλος ο πλανήτης στη χθεσινοβραδινή μαραθώνια τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού επέκρινε με ανάρτησή του στο facebook ο καθηγητής σεισμολογίας και διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης.

Ο κ.Τσελέντης έκανε λόγο για «αίσχος» και σχολίασε ότι οι Γάλλοι «ντροπιάζουν την ιστορία μας», όπως επίσης και ότι «θα τρίζουν τα κόκαλα των αρχαίων Ελλήνων».

ADVERTISEMENT

Από τα βέλη του καθηγητή δεν γλίτωσε ούτε ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Εγώ αν ήμουν ο Πρωθυπουργός αντί να κάθομαι και να χασκογελάω στην εξέδρα θα αποχωρούσα άλλα όλα προαποφασισμένα και πουλημένα και οι ψηφοφόροι κοιμούνται…

  • Η ανάρτησή του:

Αίσχος ντροπιαζουν την ιστορία μας με τις ανωμαλίες που προέβαλαν στην έναρξη των ΟΑ οι Γάλλοι. Θα τρίζουν τα κόκαλα των αρχαίων Ελλήνων!
Εγώ αν ήμουν ο Πρωθυπουργός αντι να κάθομαι και να χασκογελάω στην εξέδρα θα αποχωρούσα άλλα όλα προαποφασισμένα και πουλημένα και οι ψηφοφόροι κοιμούνται….

2 σχόλια:

  1. Kάτσετε εσείς αποχαυνωμένοι Έλληνες και θαυμάστε ολυμπιακούς αγώνες, συγκινηθείτε με ''ολυμπιακό ιδεώδες'' και υπερηφανευθείτε για την καταγωγή σας που την ''τιμούν'' για άλλη μια φορά οι ξένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά τα άλλα, η Ζαχάροβα είναι με την πλευρά του "κακού"

      Διαγραφή

Από το Blogger.