Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!
Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!
Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!
Όσο και αν η νεοεποχίτικη κουλτούρα θέλει να κρυφτεί πίσω από «εκσυγχρονιστικά» αφηγήματα, δείχνει τον πραγματικό «θεό» της...
Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης
Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που το woke πανηγυράκι της Eurovision δείχνει τη σατανοκίνητη ατζέντα του, αλλά με το εκτρωματικό τραγούδι της Ιρλανδίας στον Α’ Ημιτελικό έγινε και η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό.
Ο λόγος για το τραγούδι Doomsday Blue, το οποίο ερμηνεύει μια γυναίκα με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Bambie Thug που αυτοχαρακτηρίζεται ως «non binary» (μη δυαδικό φύλο) και αυτοπροσδιορίζεται ως «οι» ή «το». Συγκεκριμένα στη σελίδα του Wikipedia περιγράφεται σε πληθυντικό πρόσωπο (They, their κλπ), σαν να πρόκειται για 2 άτομα ή – γιατί όχι – για 102, αφού η σχιζοφρένεια του γουοκισμού παρέχεται δωρεάν και απλόχερα.
Η Ιρλανδέζα ΛΟΑΤΚΙ+ μάγισσα (η ίδια δηλώνει ότι είναι τέτοια) ανέλαβε να μυήσει -καλλιτεχνικώ τω τρόπω – εκατομμύρια τηλεθεατές σε μια κανονικότατη σατανιστική τελετή πουλώντας τη θρησκεία των δαιμονίων ως statement εκσυγχρονισμού. Εκατομμύρια οικογένειες με μικρά παιδιά κάθισαν στον καναπέ για να παρακολουθήσουν μια δαιμονική επίκληση ως «θέαμα». Τα κοστούμια, τα σύμβολα, τα αντικείμενα και οι εικόνες, ήταν όλα κομμάτια μιας τελετουργίας στον «θεό» της Νέας Εποχής που δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον Εωσφόρο, τον «άρχοντα του κόσμου τούτου».
Είχαμε εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο ότι ο λοατκισμός όχι μόνο ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με τον σατανισμό αλλά ολοένα και περισσότερο εισχωρεί στις τάξεις του, βρίσκοντας οντολογική εκπλήρωση στις χαοτικές «αρχές» του. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλιστα ότι ο λοατκισμός είναι ιστορικό παρακλάδι του Εωσφορισμού, αφού ο εκπεσών άγγελος του σκότους είναι το απόλυτο «non binary» αρχέτυπο που αναστρέφει τους θείους και τους φυσικούς νόμους.
Η Bambie Thug φορούσε κέρατα στο κεφάλι, είχε ένα τελετουργικό σημάδι στο μέτωπο που παρέπεμπε σε τρία ενωμένα εξάρια και η όλη αμφίεσή της είχε το στυλ μιας κινηματογραφικής μάγισσας.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού η Ιρλανδέζα τραγουδίστρια στέκεται μέσα σε έναν τελετουργικό κύκλο μαύρης μαγείας, περιστοιχισμένο από κεριά που ανάβουν. Και εντός του κύκλου δεσπόζει μια σατανιστική πεντάλφα, με έναν ανοιχτό οφθαλμό στο κέντρο της. Πρόκειται για τον παντεπόπτη οφθαλμό που χρησιμοποιούν και οι Τέκτονες, ο οποίος σχετίζεται με τον Εωσφόρο και αποτελεί το χαρακτηριστικότερο σύμβολο του Μεγάλου Αδερφού και της μαζικής παρακολούθησης που προωθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Στην οθόνη πίσω υψώνεται μια μεγάλη πανσέληνος που «ευλογεί» αστρολογικά τη μαύρη τελετή. Η Ιρλανδέζα χορεύει με έναν κερασφόρο άντρα που παραπέμπει σε δαίμονα (ή σε έναν άντρα που δαιμόνισε η ίδια και τον έχει υποχείριο της) που έχει επικαλεστεί και αλληλοεπιδρά μαζί του σε όλη τη διάρκεια της τελετουργίας. Στο τέλος του τραγουδιού η μάγισσα φαίνεται σαν να υποτάσσει τον δαίμονα (ή τον δαιμονόπληκτο άντρα) που σφαδάζει στη σκηνή, για να έρθει το μεγάλο φινάλε με γράμματα που γράφουν «στέψτε την μάγισσα» («crown the witch»).
Η ίδια η Bambie Thug (Bambie Ray Robinson το πραγματικό της όνομα) έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της ότι ασκεί νεοπαγανιστική μαγεία με μαγικές σφραγίδες και μαγεία «φανέρωσης» (manifestation magic), στην οποία ο μάγος συγκεντρώνει με τελετουργικά μέσα τη σκέψη του και την επιθυμία του προς ένα αποτέλεσμα, το οποίο έρχεται σε συνεργασία με τις σκοτεινές οντότητες. Και αν δεν πειστήκατε ακόμα ότι μιλάμε για κανονική σατανίστρια, στο βιογραφικό της υπάρχει και δήλωση ότι ασκεί επίσης και μαγεία αίματος, χρησιμοποιώντας την έμμηνο ρύση της.
Στους στίχους του τραγουδιού ξεδιπλώνεται μια προσπάθεια της μάγισσας να καταραστεί με μάγια έναν εραστή της (άγνωστο αν πρόκειται για άντρα ή γυναίκα). H Bambie Thug μας ενημερώνει ότι «μιλά για να καταστρέφει» και μέσα από «διεστραμμένες γλώσσες» στέλνει μια κατάρα στο θύμα της για να φύγουν «όλες οι όμορφες/οι όμορφοι απ’ το κρεβάτι του/της», να γίνει λυπημένος/λυπημένη και να χάσει ό,τι είχε. Στα «νήματα» που δεσμεύει με τα μάγια της, εύχεται να δεθεί και το θύμα της.
Εκτός από το κλασσικό «Avada Kedavra» που αναφέρει η τραγουδίστρια (πρόκειται για τη γνωστή μαγική ευχή που μέσω παραφθοράς έγινε «άμπρα κατάμπρα» και προέρχεται από τις μάγισσες του Μεσαίωνα. Ουσιαστικά αποτελεί κατάρα θανάτωσης που την υιοθέτησε και το Harry Potter), μιλά στους στίχους και για το Hoodoo, μια παράδοση «συμπαθητικής» μαγείας (το θύμα φέρεται να παθαίνει ότι ορίζει ο μάγος στο ομοίωμα που έχει στα χέρια του) που αναπτύχθηκε στις νότιες ΗΠΑ από αφρικανούς σκλάβους. To Hoodoo έχει άμεση συγγένεια με το γνωστό μας βουντού.
Παρατηρήστε ότι στο οπτικοακουστικό έκτρωμα που περιγράφουμε, συμπυκνώνονται όλα τα σύγχρονα δόγματα της Νέας Εποχής: Ο γουοκισμός, ο λοατκισμός, ο νεοφεμινισμός (στεφανώστε την «κυνηγημένη» μάγισσα κλπ), ο σατανισμός, ο Μεγάλος Αδερφός με το μάτι και το 666, αλλά ακόμα και μια έμμεση αναφορά στο κίνημα BLM (Black Lives Matter) μέσω της νύξης στο Hoodoo και τις νότιες Πολιτείες των ΗΠΑ.
Πρόκειται για ένα πλήρες νεοεποχίτικο εγχειρίδιο, διάρκειας τριών λεπτών, με όλες τις θρησκευτικές και πολιτικές προεκτάσεις που προωθούνται από τα παγκόσμια κέντρα εξουσίας.
H δαιμονόπληκτη μάγισσα της Ιρλανδίας απαιτεί να στεφθεί ως νικήτρια της Eurovision και η Ευρώπη απροκάλυπτα πλέον στεφανώνει τη σατανολατρεία, την ίδια στιγμή που οι αξιωματούχοι της ποινικοποιούν την ευχή «Καλά Χριστούγεννα», απαλείφουν τα χριστιανικά ονόματα και ξεριζώνουν κάθε χριστιανική αναφορά από τα σχολεία.
Η Ευρώπη ολοταχώς βουλιάζει στα σκοτάδια του μεσαίωνα και ακόμα πιο πίσω, στις δαιμονικές θρησκείες της αρχαιότητας. Τα διεθνιστικά πανηγύρια (Eurovision, βραβεία πάσης φύσεως, τελετές έναρξης αγώνων, καρναβάλια, παγκόσμιες ημέρες κλπ) μυούν απροκάλυπτα πλέον τις μάζες στην προσκύνηση του «Δράκοντα» της Αποκάλυψης, του Εωσφόρου. Και όλη αυτή η οπισθοδρόμηση προς το έρεβος, παρουσιάζεται σαν πολιτιστική κορωνίδα «ελευθερίας» και «αφύπνισης».
Η πολιτισμική σήψη της Ευρώπης είναι τόσο προχωρημένη πλέον που παράγει περισσότερη κόλαση και από αυτή που μπορεί να καταναλώσει το αδηφάγο ευρωπαϊκό κοινό. Η συμμετοχή της Ιρλανδίας προκάλεσε πλήθος αρνητικών αντιδράσεων και αυτό δείχνει μια μικρή ικμάδα υγείας μπροστά στον ζόφο που μας καταπλακώνει. Εννοείται ότι αυτό το επίσημο ανάθεμα προς τον Θεό που ποικιλοτρόπως εκπέμπει η Ευρώπη, θα το πληρώσει πολύ ακριβά όπως ορίζουν οι πνευματικοί νόμοι. Άλλωστε και ο ίδιος ο τίτλος του εκτρώματος της Ιρλανδίας μιλά για Doomsday, δηλαδή μέρα της κρίσεως…
sportime.gr08 Μάι 2024
I would rather have read an article condemning the European Broadcasting Union (EBU) for allowing Israel to participate, when it has murdered 35,000 Palestinian men, women and children, rather than this bizarre homophobic rant. The slaughter continues. Shame on you if you think Ireland's participation is the problem.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Θα προτιμούσα να είχα διαβάσει ένα άρθρο που να καταδικάζει την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU) επειδή επέτρεψε στο Ισραήλ να συμμετάσχει, ενώ έχει δολοφονήσει 35.000 Παλαιστίνιους άνδρες, γυναίκες και παιδιά, παρά αυτό το παράξενο ομοφοβικό παραλήρημα. Η σφαγή συνεχίζεται. Ντροπή σας αν νομίζετε ότι η συμμετοχή της Ιρλανδίας είναι το πρόβλημα. )