Ρεύμα: Γιατί δεν θα λαμβάνετε πια «έναντι» λογαριασμούς
Ειδικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ άρχισε να πραγματοποιεί τις μηνιαίες επισκέψεις σε όλα τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα για την καταχώρηση στο σύστημα των ενδείξεων των μετρητών. Ενώ η μηνιαία καταμέτρηση έχει ξεκινήσει για τους περισσότερους.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως από εδώ και πέρα όλοι οι λογαριασμοί ρεύματος θα είναι εκκαθαριστικοί. Δηλαδή η χρέωση του ρεύματος θα γίνεται επί της πραγματικής κατανάλωσης .
Εάν δεν γίνει η μέτρηση της κατανάλωσης του ρεύματος, τότε ο λογαριασμός θα είναι έναντι.
Δηλαδή, θα γίνεται μία εκτίμηση για τις κιλοβατώρες που κατανάλωσε ο καταναλωτής σύμφωνα με την περυσινή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Ωστόσο και σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί κανείς να αποφύγει τον έναντι λογαριασμό εάν ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
- Αρχικά έχει τη δυνατότητα ενός 4 ημερών από την ημέρα της ανεπιτυχούς επίσκεψης του ΔΕΔΔΗΕ, να δηλώσει ο ίδιος την κατανάλωσή . Αυτό γίνεται με δύο τρόπους, τηλεφωνικά και online.Αναλυτικά:
-Με δωρεάν κλήση: Μπορεί να καλέσει κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
-Ηλεκτρονικά: Μπορεί κανείς να καταχωρήσει την ένδειξη του μετρητή του στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στο link: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8.
Δεν υπάρχουν σχόλια