Header Ads

Header ADS

Ρεύμα: Γιατί δεν θα λαμβάνετε πια «έναντι» λογαριασμούς



Ειδικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ άρχισε να πραγματοποιεί τις μηνιαίες επισκέψεις σε όλα τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα για την καταχώρηση στο σύστημα των ενδείξεων των μετρητών. Ενώ η μηνιαία καταμέτρηση έχει ξεκινήσει για τους περισσότερους.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως από εδώ και πέρα όλοι οι λογαριασμοί ρεύματος θα είναι εκκαθαριστικοί. Δηλαδή η χρέωση του ρεύματος θα γίνεται επί της πραγματικής κατανάλωσης .

Εάν δεν γίνει η μέτρηση της κατανάλωσης του ρεύματος, τότε ο λογαριασμός θα είναι έναντι.

Δηλαδή, θα γίνεται μία εκτίμηση για τις κιλοβατώρες που κατανάλωσε ο καταναλωτής  σύμφωνα  με  την περυσινή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Ωστόσο και  σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί κανείς να αποφύγει τον έναντι λογαριασμό εάν ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

  •  Αρχικά έχει  τη δυνατότητα ενός 4 ημερών από την ημέρα της ανεπιτυχούς επίσκεψης του ΔΕΔΔΗΕ, να δηλώσει ο  ίδιος την κατανάλωσή . Αυτό γίνεται με δύο τρόπους, τηλεφωνικά και online.Αναλυτικά:

-Με δωρεάν κλήση: Μπορεί να καλέσει κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000

-Ηλεκτρονικά:  Μπορεί κανείς να καταχωρήσει την ένδειξη του μετρητή  του στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στο link: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8.

aftodioikisi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.