Header Ads

Header ADS

ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ:ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

 


1o ΣΑΣ

Συμμετείχα σήμερα, ως τακτικό μέλος εκπροσωπώντας την ΚΕΔΕ, στην συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) με περίπου 60 θέματα στην ημερήσια διάταξη! Δυστυχώς, η μη τήρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ των προγραμματισμένων ωρών διακοπής ρεύματος που είχαν ανακοινωθεί (υποτίθεται ότι το ρεύμα θα ερχόταν στις 8:30 και ήρθε στις 11:00!), κατέστησαν τη σημερινή συμμετοχή μου προβληματική και διακοπτόμενη μιας και στα Κύθηρα όταν κόβεται το ρεύμα, παύουν να λειτουργούν τα πάντα (ελπίζω οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιών και ίντερνετ κάποια στιγμή να σοβαρευτούν, γιατί έχουν απωλέσει κάθε ίχνος σοβαρότητας στο νησί μας)!
Ωστόσο ζήτησα ενημέρωση σχετικά με τις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυθήρων, από τον αρμόδιο ΓΓ κ. Ευ. Κυριαζόπουλο, από την οποία προέκυψαν τα εξής:
1. Το SPORADES STAR συνεχίζει κανονικά στη γραμμή μας τουλάχιστον μέχρι τέλος Μαίου αντικαθιστώντας το AQUA JEWEL. Ο διαγωνισμός δεν έχει ολοκληρωθεί, έχουν συμμετάσχει 2 εταιρείες στις γραμμές των Κυθήρων και υπάρχουν ενστάσεις. Αυτό συμβαίνει με όλες τις επιδοτούμενες γραμμές, με αποτέλεσμα το Υπουργείο να αναθέτει με έκτακτες διαδικασίες την εκτέλεση των πλόων μέχρι την υπογραφή των συμβάσεων.
2. Ύστερα από αίτημά μου, συμπεριλήφθηκε για ΠΡΩΤΗ φορά στην πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με αποκλειστική δρομολόγηση η γραμμή "Πειραιάς (ή Λαύριο) - ΜΗΛΟΣ - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή" με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλο το έτος. Η πρόσκληση αυτή αφορά την δρομολογιακή περίοδο 01-11-2024 έως 31-10-2025 και απευθύνεται σε εταιρείες που επιθυμούν να πάρουν ακτοπλοϊκές γραμμές κατ΄ αποκλειστικότητα χωρίς κρατική επιδότηση. Μετά την πρόσκληση αυτή, το ΥΝΑ προκηρύσσει τις γραμμές ως επιδοτούμενες, αφού συνήθως το ενδιαφέρον για την εκτέλεση δρομολογίων χωρίς επιδότηση είναι ανύπαρκτο. Στην ίδια πρόσκληση, περιλαμβάνονται και οι ακόλουθες γραμμές:
- Πειραιάς - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσαμος και επιστροφή (1 δρομολόγιο/εβδομάδα)
- Πειραιάς - Κύθηρα - Κίσαμος και επιστροφή (1 δρομολόγιο/εβδομάδα)
- Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσαμος και επιστροφή (1 δρομολόγιο/εβδομάδα)
- Γύθειο - Κύθηρα και επιστροφή (1 δρομολόγιο/εβδομάδα)
- Καλαμάτα - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσαμος και επιστροφή (2 δρομολόγια/εβδομάδα)
- Νεάπολη Βοιών - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή (2 δρομολόγια/εβδομάδα): τα καθημερινά δρομολόγια Νεάπολη-Κύθηρα-Νεάπολη δεν επιδοτούνται. Το 2017 καταφέραμε να εγκριθεί 2ο επιδοτούμενο δρομολόγιο με το τοπικό πλοίο προς Αντικύθηρα, διασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα της τοπικής σύνδεσης.
Το ΣΑΣ είναι ένα απαιτητικό συλλογικό όργανο, που διέπεται από συγκεκριμένες αρχές λειτουργίας και το οποίο πάντα προσπαθεί να συγκεράσει διαφορετικές απόψεις και αιτήματα, συνήθως αλληλοσυγκρουόμενα, υπό το πρίσμα της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος και φυσικά των νησιών μας και των κατοίκων τους που αποτελούν την προμετωπίδα κάθε πράξης και ενέργειάς του.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου και όλα τα μέλη του ΔΣ, που ομόφωνα με όρισαν εκπρόσωπο της ΚΕΔΕ στο σημαντικό αυτό συλλογικό όργανο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.