Header Ads

Header ADS

Νικολινάκος προς Φούσια:Η συμμετοχή σου στον Συνδυασμό προέκυψε γιατί ήρθες «γυρεύοντας», καθώς εγώ ουδέποτε στο πρότεινα.



Απάντηση στο δημοσίευμα του πρώην μέλους του Συνδυασμού «ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ», Απόστολου Φούσια

-----------------------------------------------------------------
Η συμμετοχή σου στον Συνδυασμό προέκυψε γιατί ήρθες «γυρεύοντας», καθώς εγώ ουδέποτε στο πρότεινα. Σε αποδέχτηκα.
Σύσσωμος ο Συνδυασμός σε καλοδέχτηκε από το 1ο λεπτό και σε τίμησε αφού, ΟΥΔΕΙΣ εξέφρασε οποιοδήποτε παράπονο την ώρα που εγώ ο ίδιος διαπίστωνα καθημερινά πως όλοι οι συνεργάτες μου κατέβαλλαν τα μέγιστα (εις βάρος της προσωπικής τους εκλογής) ώστε να ενισχύσουν το ψηφοδέλτιό μας με δεκάδες νέες συμμετοχές, την ώρα που εσύ ενδιαφερόσουν μόνο για την προσωπική σου εκλογή, πράγμα που αποδείχτηκε και από το αποτέλεσμα.
Σου προσφέρθηκαν θέσεις σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες που δικαιούται η Αντιπολίτευση στον Δήμο και επέλεξες όποια εσύ επιθυμούσες.
Η θητεία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου ξεκίνησε πριν από 28 μέρες.
Στο χθεσινό πρώτο δια ζώσης Δημοτικό Συμβούλιο με 17 Θέματα στην Ημερήσια Διάταξη και ακριβώς 20 λεπτά πριν την έναρξή του, απέστειλες αναιτιολόγητη επιστολή ανεξαρτητοποίησής σου.
Αναμένω άμεσα την παράδοση της Έδρας του Δημοτικού Συμβούλου, την οποία κατέλαβες με τη συμμετοχή σου στην Παράταξή μας, ώστε να ορκιστεί στη θέση σου ο επόμενος σύμφωνα με τη Διακήρυξη του Πρωτοδικείου Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Μολάων, έντιμος Ιατρός, κος Γιώργος Σακελλαριάδης.
Παναγιώτης Νικολινάκος, Ιατρός
Επικεφαλής «ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ»
Δήμος Μονεμβασίας
-----------------------------------------------------------------
Ανεξαρτητοποίηση Δημοτικού Συμβούλου.
Σήμερα 29 Ιανουαρίου κατέθεσα την παρακάτω επιστολή στο Δ.Σ ζητώντας να παραμείνω σε αυτό ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Η στήριξη σας είναι η δύναμή μου.
Προς την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μονεμβασίας.
Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε
θέλω να ενημερώσω εσάς καθώς και όλο το δημοτικό συμβούλιο για την απόφασή μου να συμμετέχω σε αυτό ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Πριν από εσάς ενημέρωσα ως όφειλα ,τον επικεφαλής του συνδυασμού
-οι δημότες μπροστα- με την εξής επιστολή:
Μετά από μια συμπόρευση 8 μηνών
έχοντας αφήσει πίσω μας μια εκλογική
μάχη που χάσαμε, καλούμαστε να κοιτάξουμε μπροστά.
Ο ρόλος μας ως αντιπολίτευση είναι πράγματι λίγο δεσμευτικός σε ότι αφορά το δημιουργικό κομμάτι του δήμου.
Πιστεύω ομως τόσο πολύ σε αυτό και στην επιτυχημένη έκβαση των στόχων που έχω θέσει, που ίσως να σας δημιουργώ δυσλειτουργία στην αντιπολιτευτική γραμμή που έχετε και που υπερασπίζεστε ως μια συμπαγής ομάδα.
Σεβόμενος τον χρόνο που έχετε αφιερώσει, σε βάρος πολλες φορές της ιδιωτικής σας ζωής για να χτίσετε αυτόν τον συνδυασμό, αποφάσισα να ακολουθήσω την δική μου διαδρομή.
Η επιλογή μου να λειτουργώ
ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος δεν είναι μια εύκολη απόφαση , είναι όμως μια αναγκαία πολιτική κίνηση
που απελευθερώνει ουσιαστικά πλέον και τις δύο πλευρές.
Έχω την αίσθησή πώς το χρονικό σημείο είναι το κατάλληλο ώστε να μην διαταραχθεί η υγιής σχέση που έχουμε ως τώρα.
Κατόπιν αυτών, απευθυνόμενος και πάλι
σε εσάς κυρία Πρόεδρε, σας ζητώ να μου υποδείξετε τις απαραίτητες ενέργειες
ώστε να έχω παρουσία και λόγο στο Δημοτικό Συμβούλιο ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Μέ εκτίμηση
Ο Δημοτικός Σύμβουλος
Φούσιας Απόστολος

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.