Header Ads

Header ADS

ΚΥΘΗΡΑ ΕΛΤΑ ΠΟΤΑΜΟΥ:¨ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ¨


 Ένα κράτος που ταλαιπωρεί τους πολίτες του ...

Ιστορική η σημερινή ημέρα Δευτέρα 23/10/2023 για το Βόρειο τμήμα του νησιού.

¨Θερμά συγχαρητήρια¨ στους υπεύθυνους που πήραν αυτή την ¨γενναία απόφαση¨να ταλαιπωρούν σε αφάνταστο βαθμό από σήμερα κατοίκους,επαγγελματίες αλλά και επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής...

Μετά από 75 χρόνια λειτουργίας το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ Ποταμού κατέβασε ρολά όπως  και πολλά άλλα υποκαταστήματα ανά την Ελλάδα.

Οι εκατοντάδες κάτοικοι του Βόρειου τμήματος οι περισσότεροι μεγάλης ηλικίας που αδυνατούν και να οδηγήσουν, θα πρέπει από σήμερα να διανύουν 25 χιλιόμετρα μέχρι την Χώρα για να εξυπηρετηθούν από το εκεί κατάστημα ΕΛΤΑ.

ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 

ΣΑΣ ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ  ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ !!!

___________________________________________

Αίθουσα Σύνταξης 

ADELIN FM ΚΥΘΗΡΑ

--------------------------------------------------------------



ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ

18/10/2023



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

του Δ.Σ. του Εξωραϊστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Ποταμού Κυθήρων
Παρακαλούμε κοινοποιήστε, κάντε like/μου αρέσει, (σ)την παρακάτω διαμαρτυρία! ❗❗
Η καταστροφική «αναδιοργάνωση» κρίσιμων υποδομών του χωριού μας, του Ποταμού και όλου του βόρειου τμήματος των Κυθήρων, συνεχίζεται.
Στα πλαίσια της “καλύτερης εξυπηρέτησης” των κατοίκων και επισκεπτών της ευρύτερης περιοχής κλείνει από 23.10.23 το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στον Ποταμό Κυθήρων (με μια στεγνή ανακοίνωση / διαταγή βλ. παράρτημα) μετά από 75 χρόνια λειτουργίας. Είναι η “φυσιολογική” συνέχεια της κατάργησης του καταστήματος του ΟΤΕ και του κλεισίματος της Εθνικής Τράπεζας.
Οι επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση των κάτοικων όλου του Βόρειου τμήματος των Κυθήρων είναι καταστροφικές. Ένα μεγάλο τμήμα του μονίμου πληθυσμού είναι ηλικιωμένοι, που αδυνατούν είτε να χειριστούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες χωρίς βοήθεια η / και δεν έχουν τη δυνατότητα μετακίνησης για τεχνικούς (έλλειψη μεταφορικού μέσου και ανύπαρκτη δημοτική συγκοινωνία) και οικονομικούς λογούς.
Αλλά η εξέλιξη αυτή επιβαρύνει και τις πάνω από 100 επιχειρησεις στον Ποταμό και τουλάχιστον άλλες τόσες στην ευρύτερη περιοχή του Βόρειου Τσιρίγου.
Έχουμε δει άλλες επιχειρησεις (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Τράπεζες) που ακολουθούν μια παρόμοια τακτική από τη στιγμή της ιδιωτικοποίησης τους και έχουν καταλήξει σε χειρότερες υπηρεσίες, μεγαλύτερο κόστος για τους πολίτες και τελικά επιδείνωση της ζωής των κατοίκων και εμπόδια στην τοπική επιχειρηματικότητα.
Θα περίμενε όμως κανείς, ειδικά τα ΕΛΤΑ, που είναι επιχείρηση δημόσιου συμφέροντος με τη διοίκηση οριζόμενη από την ΕΕΣΥΠ («Υπερταμείο») να είχε μεγαλύτερη ευαισθησία στις κοινωνικές επιπτώσεις των κινήσεών της. Αλλά και να δει ρεαλιστικά (και ιδανικά να μοιραστεί με την τοπική κοινωνία) τις επιχειρηματικές σκέψεις της που αφορούν στον τόπο μας.
Άραγε, είναι το Υπουργείο Οικονομικών (εποπτεύουσα αρχή του ΕΕΣΥΠ) και το υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής ενήμεροι και σύμφωνοι?
Μας προβληματίζει το ενδεχόμενο, η απόφαση για το κλείσιμο του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στον Ποταμό να βασίζεται σε απρόσωπες μελέτες μείωσης κόστους, αγνοώντας την σίγουρη αρνητική επίπτωση στα έσοδα των ΕΛΤΑ. Ιδιαίτερα, με δεδομένο το γεγονότος ότι το υποκατάστημα του Ποταμού έχει μεγάλη δραστηριότητα, ενώ υπάρχουν πολλές άλλες επιχειρηματικές ευκαιρίες (π.χ. courier), τις οποίες φαίνεται ότι ουσιαστικά τα ΕΛΤΑ δεν εκμεταλλεύονται (αφήνοντας τη δραστηριότητά τους στα Κύθηρα εντελώς υπο-στελεχωμένη) δημιουργώντας έτσι χώρο στους ιδιώτες ανταγωνιστές της Δημόσιας Επιχείρησης.
Επισημαίνουμε από την εμπειρία μας ότι τα ΕΛΤΑ τα τελευταία χρόνια στα Κύθηρα κατάργησαν κάθε ιδέα ισότιμου ανταγωνισμού με τις ιδιωτικές εταιρείες με απίθανες αποφάσεις εβδομαδιαίων αποστολών αλληλογραφίας , ελάχιστους υπαλλήλους ανάμεσα σε στοίβες από δέματα και πιέσεις σε εξοντωτικά ωράρια .
Το κλείσιμο του υποκαταστήματος στον Ποταμό, πιστεύουμε θα οδηγήσει αναπόφευκτα, στην ταλαιπωρία και το αυξημένο κόστος των κάτοικων με ακριβότερες υπηρεσίες ιδιωτών η/και μετακίνηση 25+ χιλιομέτρων στο κατάστημα στην Χώρα Κυθήρων (που ενδεχομένως μια νέα «αναδιοργάνωση» μπορεί επίσης να κλείσει). Αλλά θα οδηγήσει και σε παραπέρα συρρίκνωση των ΕΛΤΑ
Στήριξη των νησιών μας σημαίνει εκτός των άλλων εξυπηρέτηση των πολιτών και όχι υποχρεωτικά ταξίδια 25 χιλιομέτρων.
Σημαίνει εκσυγχρονισμό και βελτίωση υπηρεσιών (που τελικά μπορεί να είναι κερδοφόρα για τους παρόχους) και όχι μείωση τελικά δραστηριότητας και παρουσίας δημιουργώντας κενό που άλλοι θα καλύψουν κερδοσκοπώντας.
Σημαίνει βοήθεια στους ηλικιωμένους που δεν έχουν τις γνώσεις για τις αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές !
Σημαίνει διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού στην επαρχία που γερνάει μαζικά.
Διαμαρτυρόμαστε για την απόφαση αυτή των ΕΛΤΑ και ζητάμε από τη διοίκηση να την αλλάξει και να διατηρήσει το υποκατάστημα, να το στελεχώσει επαρκώς και να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, περιλαμβανομένων των πιο επικερδών (μεταφορά δεμάτων).
Ζητάμε από κάθε αρμόδιο φορέα (Τοπικό Συμβούλιο, Δήμο, Περιφέρεια, Υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής, Υπουργείο Οικονομικών) να στηρίξει διατήρηση του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στον Ποταμό.
Σε κάθε περίπτωση επιφυλασσόμαστε να δράσουμε αναλόγως, στηριζόμενοι στα μέλη μας.

ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ κ.ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ

19/10/2023



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.