Header Ads

Header ADS

Δήλωση εκλεγέντος τοπικού συμβούλου Δημοτικής Κοινότητας Κυθήρων Παναγιώτη Καλλίγερου



Αγαπητοί Συμπολίτες μου,

Αγαπητές Φίλες και Αγαπητοί Φίλοι,Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω δημόσια για την αγάπη και την εμπιστοσύνηπου δείξατε στο πρόσωπό μου στις Δημοτικές Εκλογές. Η εμπιστοσύνη σαςστο πρόσωπο μου και η ανταπόκρισή σας στην προσπάθεια μου, δικαίωσε τηνπεποίθηση μου, ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να δώσουμε λύσεις στα προβλήματακαι να συμπορευτούμε στο δύσκολο δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου.Τα λόγια είναι λίγα για να εκφράσω την αγάπη που περιβάλλατε τοσυνδυασμό μας αλλα και εμένα προσωπικά. Σας ευχαριστώ όλες και όλους,καθώς με στηρίξατε μέσα από την καρδιά σας, με συναίσθημα καιενθουσιασμό και με δυναμώσατε με την συμπαράστασή σας, σ’ έναν ωραίο καιτίμιο αγώνα, έναν αγώνα με στόχο το μέλλον μας και την ποιότητα της ζωήςμας, τον οποίο δώσαμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και ο καθένας ξεχωριστά.Η φιλοδοξία μου ήταν μία και μοναδική να καταθέσω την ίδια μου την ψυχήστην προσπάθεια για το καλύτερο αύριο του τόπου μας.Από την πλευρά μου, σας υπόσχομαι ότι θα κάνω το καλύτερο δυνατό για τηνκοινότητά μας, στην προσπάθεια μου να σας εκπροσωπήσω άξια.Συγχαρητήρια σε όλους τους εκλεγέντες Δημοτικούς Συμβούλους – ΤοπικούςΣυμβούλους καθώς και τους μη εκλεγέντες για την συμμετοχή τους.Παραμένω δίπλα σας… Συνεχίζουμε μαζί… Διαμορφώνουμε το αύριο της ζωήςμας.Με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.Ζ.ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.