Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΑ !



Φιλαράκια καλησπέρα ! Θα ξεκινήσω με το αυριανό γεγονός που κάπως έτσι το είχα φανταστεί στα φοιτητικά μου χρόνια όταν δίναμε τις μάχες στα αμφιθέατρα για τις πολιτικές μας ιδέες. Περάσανε πολλά χρόνια αλλά ήρθε η στιγμή. Ένας εφοπλιστής που πέρασε από την Goldman Sachs και ξέρει τι είναι το κεφάλαιο και η δύναμη του χρήματος,να αγοράσει όλους αυτούς τους γραφικούς,να σταματήσω να ακούω τα φουμαρά τους ! Έστω και αργά ήρθε η ώρα! Αρκετά για τον Tiner και το σκυλάκι και πάμε τώρα στα δικά μας. Δεν μπορώ να μην αναφερθώ στον ελεύθερο, γιατί ειλικρινά σας μιλάω στην διαδρομή μου έχω ζήσει αρκετές εκλογικές αναμετρήσεις. Με το χέρι στην καρδιά θα σας πω ,πώς ποιο τίμιο αγώνα δεν έχω ξανασυναντήσει. Ούτε σεντς κάτω από το τραπέζι και πραγματικό αγώνα επιβίωσης του συνδυασμού. Ούτε πακετιές για εκλογικά κέντρα, ούτε αβέρτα εισιτήρια για ετεροδημότες , ούτε τάζω ούτε υπόσχομαι. Αυτός είμαι, αυτή είναι η ομάδα μου , έτσι έχω σκεφτεί τα Κύθηρα,αυτό είναι το όραμα μου... ελάτε δίπλα μου. Και τα πράγματα γίνονται απλά: Οι απλοί, αγνοί κάτοικοι αυτού τού νησιού τον ακολουθούν χωρίς δεύτερη σκέψη. Και φτάνουμε στο ζητούμενο. Ναι! Γιατί όχι; Παίζει το έργο να το δούμε και δεύτερη Κυριακή. ( Η πρώτη παρτίδα υπογλώσσιων στο νησί.) Τώρα άμα φτάσουμε εκεί θα δούμε την παραγγελία της δεύτερης.Μπορεί να αλλάξουμε συνταγή.
Χρόνια πολλά για αύριο και θα τα πούμε σύντομα.

1 σχόλιο:

Από το Blogger.