Header Ads

Header ADS

Ηλιας Παναγιωτακακος:Αποσύρω την υποψηφιότητα μου ως υποψήφιος Δήμαρχος Ευρώτα


Αποσύρω την υποψηφιότητα μου ως υποψήφιος Δήμαρχος Ευρώτα

Και έρχεται η στιγμή που πρέπει να πάρεις ρεαλιστική απόφαση που σε αφορά αλλά και τους συνεργάτες σου , που θέλω να τους ευχαριστήσω για την αμέριστη υποστήριξη και συμμετοχή τους μέχρι τώρα.
Από την δημόσια ενημέρωση της υποψηφιότητας μου επιχείρησα να καταθέσω ένα πλαίσιο δημοκρατικού προγραμματισμού για την ισόρροπη ανάπτυξη, με ιεράρχηση στόχων στην βάση των προτεραιοτήτων των Τοπικών μας Κοινοτήτων αξιοποιώντας τα υπάρχοντα χρηματοδοτικά εργαλεία με διαφάνεια και συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις .
Η προσπάθεια αυτή δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα ,ώστε το ψηφοδέλτιο να αποκτήσει δυναμική νίκης στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023.
Αναλαμβάνω λοιπόν αποκλειστικά την ευθύνη της αποτυχίας μου, ανεξάρτητα των ά-φιλων και τυχοδιωκτικών συμπεριφορών, πολιτικών αποστασίας και των αναμενόμενων ‘’συντροφικών μαχαιρωμάτων’’ για την διατήρηση των υπαρχουσών ισορροπιών.
Συνεπώς αποσύρω την υποψηφιότητα μου ως υποψήφιος Δήμαρχος Ευρώτα.
Είναι αυτονόητο ότι, ούτε συμμετέχω , ούτε στηρίζω καμία από τις δύο υποψήφιες δημοτικές παρατάξεις ,ως ταυτόσημες στην πολιτική για την αυτοδιοίκηση ,δηλαδή προέκταση της κρατικής διοίκησης.
Εύχομαι όμως από καρδιάς υγεία πάνω απ’ όλα και ευοίωνο το μέλλον του Δήμου Ευρώτα και των συμπολιτών μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.