Header Ads

Header ADS

ΖΩΗ ΡΟΥΣΣΟΥ:Απέχω σε αυτή την εκλογική διαδικασία συνειδητά,δέχτηκα εσωκομματικά ύπουλα χτυπήματα. Δεν λύγισα, δεν υπέκυψα , δεν σταμάτησα να αγωνίζομαι



Mε αφορμή τις αναμνήσεις της σημερινής ημέρας, ήρθε η ώρα να πάρω θέση εν όψει εκλογών.

Για εμένα ο μεγάλος εμπνευστής για να ασχοληθώ με τη κεντρική πολιτική σκηνή ήταν ο Αντώνης Σαμαράς / Antonis Samaras σε αυτόν πιστεύω, διότι τον θεωρώ γνήσιο πατριώτη! Έδωσα αγώνες για το καλό της πατρίδας , της παράταξης και του Πειραιά μας σε δύσκολες εποχές!
Όταν ήρθε η ώρα να γευτώ τους καρπούς των προσπαθειών μου και των κόπων μου, δέχτηκα εσωκομματικά ύπουλα χτυπήματα. Δεν λύγισα, δεν υπέκυψα , δεν σταμάτησα να αγωνίζομαι για την αλήθεια και για τη νομιμότητα. Παρά το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια να με φιμώσουν δεν τα κατάφεραν , το αντίθετο μάλιστα βρίσκονται ήδη εκτεθειμένοι. Η αλήθεια δεν κρύβεται και βγαίνει αργά ή γρήγορα στο φως !
Ο καιρός γαρ εγγύς!!!!
Εγώ δεν θα απεμπολήσω ούτε τις αρχές μου ούτε την ιδεολογία μου για μια πρόσκαιρη και ευκαιριακή επιτυχία. Απέχω σε αυτή την εκλογική διαδικασία συνειδητά.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.