Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΦΟΡΤΣΑΤΟ ΤΟ 23



Φίλοι καλημέρα χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Μπήκε το 2023 και τα γεγονότα άρχισαν να διαδέχονται το ένα μετά το άλλο,και ενώ είχα σκεφτεί να ξεκινήσω χαλαρά νιώθω ό, τι δεν θα προλάβω.

Πάμε λοιπόν:Βιαστείτε γιατί το λαϊκό προσκύνημα τελειώνει αύριο 10:30.Όποιος προλάβει το Μεγαλειότατο μετά είναι V.I.P. και μένα πρόσκληση δε μου δώσανε.

Πάμε παρακάτω.

Φαίνεται να διαψεύδομαι στην πρόβλεψη μου για τις εκλογές αλλά τις δικαιολογίες μου θα τις γράψω όταν οριστούν και με την βούλα.Ακόμα έχουμε σενάρια.

Όσο για τις άλλες βλέπω να γίνονται με 4 υποψηφίους.Οι δύο είναι για κλάματα.

Και συνεχίζω.

Η ανάπλαση η ανάπτυξη η τα έργα υποδομής για τα Κύθηρα μεταφέρονται για το 2024.

Κουτσομπολιά δεν θα σας γράψω παρ΄ό,τι έχουν πέσει στην αντίληψη μου αρκετά.

Κάπως έτσι θα πορευτούμε το 2023 και θα κλείσω ελπίζοντας πως θα με συγχωρέσει για την καθυστέρηση ο φίλος μου ο Κυριάκος.Καλό ταξίδι φίλε!...


Ο ΥΠΆΚΟΥΟΣ



1 σχόλιο:

  1. μάλλον ήπιες πολύ στις γιορτές και σε χάλασε
    με ρέγουλο αδερφέ την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.