Δεν κατατέθηκε καμία προσφορά για την άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα – Κύθηρα.
Ο κίνδυνος διακοπής της αεροπορικής σύνδεσης Καλαμάτα – Θεσσαλονίκη στο τέλος του Ιανουαρίου είναι κάτι παραπάνω από ορατός καθώς δεν κατατέθηκε καμία προσφορά για την άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα – Κύθηρα.
Καμία προσφορά για την άγονη αεροπορική γραμμή: Κίνδυνος διακοπής της σύνδεσης με Θεσσαλονίκη
Η αεροπορική σύνδεση της Πελοποννήσου με τη Βόρεια Ελλάδα θα συνεχιστεί το 2023 μόνο αν κάποια αεροπορική εταιρεία αποφασίσει να αναλάβει το πτητικό έργο χωρίς τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών. Για την άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα – Κύθηρα τόσο η SKY express (που διεκδικεί 8 άγονες γραμμές) και η Olympic Air (που διεκδικεί 7 άγονες γραμμές) δεν καταθέσαν πάντως καμία προσφορά. Υπενθυμίζουμε ότι ο διαγωνισμός γίνεται για τις πτήσεις των άγονων γραμμών από την 1η Φεβρουαρίου 2023 έως την 31η Ιανουαρίου 2027
Αναλυτικά το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας capital.gr για το διαγωνισμό «Στo τελικό στάδιο βρίσκεται ο διαγωνισμός για τις άγονες αεροπορικές γραμμές, καθώς τις επόμενες ημέρες αναμένεται το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και η ανακήρυξη των αναδόχων.
Αναδόχους δεν θα έχουμε σε όλες τις γραμμές, καθώς σε 2 δεν κατατέθηκαν προσφορές (Καλαμάτα – Κύθηρα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά) και σε άλλες 6 ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί.
Ο διαγωνισμός, εάν και ξεκίνησε με 28 γραμμές, συνεχίστηκε με 18 και, έπειτα από προσφυγή της SKY express, προχωρά με 12, ενώ για τις υπόλοιπες 6 αναμένεται νέα προκήρυξη.
Συγκεκριμένα, στον νέο, μεγάλο διαγωνισμό των 28 άγονων αεροπορικών γραμμών, οι οποίες θα ανατεθούν από την 1η Φεβρουαρίου 2023 έως την 31η Ιανουαρίου 2027, σημειώθηκαν τα εξής:
-Για 10 γραμμές (Αθήνα – Ζάκυνθος, Αθήνα – Ικαρία, Αθήνα – Κύθηρα, Αθήνα – Κάρπαθος, Αθήνα – Μήλος, Αθήνα – Νάξος, Αθήνα – Πάρος, Αθήνα – Σκιάθος, Θεσσαλονίκη – Σάμος και Θεσσαλονίκη – Χίος) εκδηλώθηκε πρόθεση από αερομεταφορείς για τη διεξαγωγή τους χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα. Οι γραμμές αυτές αποχαρακτηρίστηκαν ως “άγονες”.
-Ο διαγωνισμός συνεχίστηκε για τις υπόλοιπες 18 γραμμές, ωστόσο η SKY express κατέθεσε προσφυγή για 6 γραμμές, ζητώντας να προκηρυχθούν μεμονωμένα και όχι ως συστάδες.
Το αίτημα της αεροπορικής έγινε δεκτό από τη Δικαιοσύνη και αναμένεται νέα προκήρυξη από την ΑΠΑ.
-Ο διαγωνισμός, έπειτα από την αποδεκτή προσφυγή της SKY express, συνεχίζεται για 12 γραμμές (Αθήνα – Αστυπάλαια, Αθήνα – Σύρος, Αθήνα – Λέρος, Αθήνα – Κάλυμνος, Αθήνα – Σκύρος, Αθήνα – Σητεία, Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα – Κύθηρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία, Αλεξανδρούπολη – Σητεία και Άκτιο – Σητεία).
Από τις ανωτέρω 12 γραμμές, σε 2 δεν κατατέθηκαν προσφορές (Καλαμάτα – Κύθηρα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά).
Τις υπόλοιπες 10 γραμμές διεκδικούν οι εταιρείες SKY express και Olympic Air. Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, η SKY express διεκδικεί 8 γραμμές και η Olympic Air 7.
-Για τις υπόλοιπες 6 γραμμές (Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια και Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος) αναμένεται νέα προκήρυξη.»
Δεν υπάρχουν σχόλια