Header Ads

Header ADS

O ΥΠΑΚΟΥΟΣ:¨ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ¨


Φίλοι μου καλημέρα !

Διανύσαμε τον Νοέμβρη σχετικά γρήγορα μια που το Ιερό δέντρο μαζί με το παράγωγο του μας πήραν και πολύ φαιά ουσία και πολλές εργατοώρες στο χωράφι.

Και φτάσαμε στην τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου για να ζήσουμε την απόλυτη γελοιότητα ¨BLAK FRIDEY¨

Την Παρασκευή που όλα τα πουλάνε κάτω του κόστους,που φέτος θα κρατήσει τριήμερο,που εντάσσεται σε ένα εικοσαήμερο προσφορών!

Ρε πόσο βλάκες μας περνάνε?

Τα οικονομικά του κόσμου τα ρωτήσανε πριν μας τα χαρίσουν όλα?

Και έχεις κάτι ¨ειδικούς¨ που σου λένε άμα ψαχτείς βρίσκεις ευκαιρίες.

Γιατί ρε βλάκα? Τον υπόλοιπο χρόνο άμα ψαχτείς δεν βρίσκεις?

Η τον υπόλοιπο χρόνο τα οικονομικά των πολιτών αυτής της χώρας είναι σε άνθηση και στα καταστήματα δεν προλαβαίνεις τίποτα? 

Ξεπουλάνε! Άδεια ράφια! Ερε δούλεμα που τρώμε !

Ας μη συνεχίσω γιατί θα ξεφύγω και ευτυχώς μέχρι σήμερα το έχω σώσει.

Και στην κυριολεξία το έχω σώσει γιατί άμα ξεφύγω δεν γλιτώνουμε.

Τρώω και κριτική από κάποιους που τώρα που μιλάμε ο μισός κώδικας ποινική δικονομίας δεν τους φτάνει.Συνεννοηθήκαμε?

Φίλε Βαγγέλη Σ.Θα κλείσω με σένα και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου παρότι η αναφορά μου είχε να κάνει πιο πολύ με το θεματικό τουρισμό παρά με το κυνήγι που το ανέφερα ως παράδειγμα!

Την καλημέρα μου.

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ


1 σχόλιο:

Από το Blogger.