Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ



Σήμερα συμπολίτες μου πρέπει να αναδείξω και το πως φτάσαμε μέχρι εδώ.Επειδή οι αριθμοί είναι αμείληκτοι πρέπει να σταθούμε και στα γεγονότα που μας έφτασαν μέχρι εδω.

Το να έχουμε γίνει μια τόσο μεγάλη παρέα κάθε Κυριακή έχουν παίξει ρόλο τόσο κάποια γεγονότα αλλά σίγουρα και κάποιοι άνθρωποι.

Και θα ξεκινήσω με τον /τους ιδιοκτήτες του site και του σταθμού ADELIN FM που κάποια Κυριακή αποφάσισε να δημοσιεύσει ένα κείμενο ενός αγνώστου που βρήκε στους υαλοκαθαριστήρες του αυτοκινήτου του.

Όταν αναρτήθηκε στο site η χαρά μου ήταν διπλή γιατί από τα σχόλια κατάλαβα ό τι δεν δημοσιεύει ανώνυμες επιστολές και είχε κάνει την εξαίρεση του.Υπέρβαση καλύτερα.

Η αλήθεια είναι πως η πρώτη παρέμβαση μου στα δρώμενα του νησιού ήταν πέρα για πέρα αληθινή και ακριβώς περιέγραψα τα συναισθήματα μου όπως τα βίωσα σε αυτήν την περιβόητη ¨Ανάπλαση του Ποταμού¨

Τους τηλεφώνησα για να τους ευχαριστήσω και μου πρότειναν να γνωριστούμε.

Απάντησα ό τι δεν υπάρχει λόγος και ακολούθησα την τακτική μου 

και δεύτερη φορά αποσπώντας το ίδιο αποτέλεσμα.

Αυτό ήτανε! Η αλήθεια είναι πως με πιέζουν λίγο να πιούμε έναν καφέ και ίσως κάποια στιγμή να τους κάνω την χάρη. Όχι ακόμα.

Ειλικρινά τους ευχαριστώ,και θα έρθει η ώρα που θα τα πούμε και είναι γιατί κάποια στιγμή θα σταματήσω να είμαι ο Υπάκουος και όλα αυτά που σας περιγράφω θα έχουν ονοματεπώνυμο, οπότε και το δικό μου θα πρέπει να είναι στη διάθεση του Σταθμού.


Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ





1 σχόλιο:

  1. Απορώ γιατί δημοσιεύονται αυτές οι απόψεις ενός ανθρώπου οι οποίες αφενός είναι "αγνώστου προελεύσεως" και αφετέρου και το σπουδαιότερο είναι εντελώς άνευ ουσίας διότι δεν λένε τίποτα, δεν έχουν πει ποτέ κάτι ουσιαστικό, παρά μόνον μισόλογα, αοριστίες και υποθέσεις. Εν μέσω ενδιαφερόντων άρθρων και ειδήσεων του ιστολογίου, μπαίνουν κάθε τόσο σφήνα οι εξυπνάδες αυτού του ανώνυμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.