Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.


Φιλαράκια καλημέρα !

Μπήκαμε Σεπτέμβριο και η ασυλία που έδινα σε κάποιος έλαβε τέλος.

Θα τους έδινα άλλες 15 μέρες αλλά τους αρέσει να ξύνονται στην γκλίτσα του τσοπάνη.

Πάμε λοιπόν!

Κύριε Νίκο Δ. άκουσε με προσεκτικά.Θα έρθει η ώρα που θα μάθεις το όνομα μου αλλά πες μου αλλάζει τίποτα?

Το περιεχόμενο ίδιο θα είναι.Και για να συνεννοούμαστε. Πήγαινε Νεάπολη,στο χωριό Άγιος Γεώργιος,πιες ένα καφέ δίπλα στην εκκλησία και ειδοποίησε με να σε στείλω στον επόμενο καφέ.Εντάξει μεγάλε μου?

Και συνεχίζουμε.

Από την πρώτη μου κιόλας επιστολή,είχα αποφασίσει να είμαι όσο γίνεται απολιτίκ,και σίγουρα ακομμάτιστος.Με αυτά που διαβάζω το θεωρώ πλέον αδύνατο.

Και δεν μου λέτε ρε ¨παλικάρια¨

Έπρεπε η Εγχώριος να βγάλει ανακοίνωση για τις παρακολουθήσεις της ΕΥΠ ? η να μην γινόταν όλο αυτό με το Συματορείο και την Σημαία λόγο παρακολουθήσεων?

Συμφωνώ πλήρως με τον επίλογο του Δελτίου Τύπου.

Τα άλλα δεν χρειάζονταν.

Δημοτικός Φορές είστε.Αλλιώς μετανομαστείτε ¨Είμαστε ΣΥΡΙΖΑ,μένουμε Κουμουνδούρου,θα τα διαλύσουμε πάλι¨

Αρκετά για σήμερα.

Σεπτέμβριος πια και η ηλιοθεραπεία τελείωσε.

Τέλος στα αντηλιακά που είχαν δείκτη προστασίας.

Πάντως εγώ θα πάω για μπάνιο σήμερα.

Και ας μη σταμάτησαν οι παρακολουθήσεις ! (μάλλον)


Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ


1 σχόλιο:

Από το Blogger.