Header Ads

Header ADS

ΚΥΘΗΡΑ:ΑΠΕΒΙΩΣΕ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΣ(ΚΟΥΒΟΣ)


ΑΝΤΙΟ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ.!!!

ΑΘΑΝΑΤΟΣ.!

" Στρατηγε" Κούβο , αιωνία σου η μνήμη.
Δεν θέλω να "γράψω" σήμερα περισσότερα για τον Φίλο μου, "Πατερα",."Δασκαλο" ,...... τον "Κούβο"
Εχεις γράψει εσύ, τεράστια παρακαταθήκη ώστε ο καθένας μας, "να έχει" για να σου κάνει το δικό του "μνημόσυνο" .
Θα αρκεστώ να κάνω παρακάτω ,μια αναδημοσίευση σε ενα κείμενο-αφιέρωση μου, που έκανα πέρσι, ώστε να αλαφρώσω την ψυχή μου, και που χαροποίησε τότε, ιδιαίτερα τον "Κούβο".
Ξέρω ακόμα τι είναι αυτό που θα του δώση λίγη χαρά και παρέα του, στο μεγάλο του ταξίδι προς τον παράδεισο.
Και....Ναί.
Μπάρμπα Γιάννη . Το έχω ήδη στο χέρι μου.
Για σένα , Αφιερωμένο.
Δεν θα μου ξανά "μυρίσεις" το χέρι μπάρμπα Γιάννη.
Ναι καλά κατάλαβες .
Θα προσπαθήσω να σου "δώσω" κάτι που αγαπούσες πολύ για το "δρομο"
Για να εχεις να "ασχολήσε"
Για να έχεις να λές για το φίλο σου το "βλάχο"
Ακόμα και μετά θάνατο.
Να το δείξεις και στο "Ρογή", θα σκάσει στα "γελια"
ΑΝΤΙΟ ΚΟΥΒΟ.!!!

1 σχόλιο:

  1. Αιώνια σου η μνήμη Κύριε Γιάννη!!!!Θα λείψεις,θα μας λείψεις παρά παρά πολύ!Ησουν ο καλύτερος άνθρωπος.Πάντα χαμογελαστός,πάντα καλοσυνάτος.Να στέλνεις από εκεί πάνω «ευχές» στους ανθρώπους σου αλλά και σε όλους εμάς!!!Θα σε θυμόμαστε για πάντα!Αιωνια σου η μνήμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.