Header Ads

Header ADS

ΥΠΑΚΟΥΟΣ:¨Εύκολα και απλά.



Φίλες και φίλοι αφού ζητήσω συγνώμη που δεν ήμουν τυπικός την Κυριακή θα επικαλεστώ φτηνή δικαιολογία ότι δεν φταίω εγώ αλλά το laptop μου που δεν άνοιγε.

Όποιος το έφαγε το έφαγε !

Η αλήθεια είναι πως με βόλεψε αυτό γιατί στο μυαλό μου είχα να σχολιάσω τόσο το παζάρι της Κυριακής όσο και τις αρχαιρεσίες του υπέρ συλλόγου της Δευτέρας.

Σημείο αναφοράς και τα δυο για τον Ποταμό.

Πρόσημο βάζει ο καθένας ότι θέλει.Και τα δυο βέβαια θα μπορούσαν να είναι σημείο αναφοράς μόνο με θετικό πρόσημο αφού και τα δυο το καθένα με διαφορετικό τρόπο μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη του χωριού αρκεί και τα δυο να διοικηθούν από ικανούς πολίτες που μπορούν να βάλουν όρια και προϋποθέσεις στην λειτουργία και των δυο.

Τι καλύτερο για 

τον Ποταμό να έχει ένα παζάρι κάθε Κυριακή που τα τοπικά του προϊόντα οι ίδιοι οι συμμετέχοντες θα ήταν οι εγγυητές του καταναλωτή,κάνοντας το ένα γεγονός,που κάθε Κυριακή θα μάζευε όλο τον πληθυσμό του νησιού.

Ντόπιους και τουρίστες.

Όλοι ξέρουμε σε αυτό το παζάρι τι γίνεται !

Φορτώνω και αλλάζω θέμα πηγαίνοντας στον άλλο φορέα.

Εδώ παιδιά έχω ένσταση.

Πολιτισμός αυστηρά. Ούτε μικροκομματικούς,ούτε επαγγελματικός,ούτε συμφεροντολογικός.

(βγάλε Δελτίο Τύπου)

Αυτά προς το παρόν και η υπέρ ανάλυση έρχεται.

Μη φοβάσαι ! Δε σε ξέχασα.

Στο φτιάχνω καλύτερο.

Υπομονή.

Ο Υπάκουος


1 σχόλιο:

  1. Να μιλήσης με ονόματα και με το όνομα σου για το παζάρι κύριε υπάκουε. Εγώ είμαι στο παζάρι 40 χρόνια και δεν θα μου πεις εσύ τι γίνεται
    Νίκος Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.