Header Ads

Header ADS

¨Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ¨

Δεύτερη επιστολή προς δημοσίευση από τον φίλο αναγνώστη της Σελίδα μας κάτοικο Ποταμού.

_____________________________________________________________________________

Τελευταία μέρα του Ιουλίου Σήμερα και μια χαλάρωση ενόψει Αυγούστου την έχω.

Ετσι θα το πάμε σήμερα χαλαρά.

Πρώτα απ όλα να σας ευχαριστήσω γιατί την προηγούμενη Κυριακή που αποφάσισα να γνωριστούμε μέσω του φιλόξενου και αδέσμευτου σταθμού ADELIN FM η ανταπόκριση σας ήταν κυριολεκτικά απρόσμενη.

(Να ξέρετε η αλήθεια δεν χάνει)

Βέβαια με βάλατε στο τριπάκι και δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή να κάνω ανάρτηση.

(Κοιτάξτε να λιγοστέψετε γιατί μπλέξατε.Μετά θα γράφω κάθε Κυριακή.

Πάμε λοιπόν:Θα ξεκινήσω με τον φίλο που τον ενοχλεί η ανωνυμία μου και θα του πω ότι αν τον ενδιαφέρει περισσότερο το ονοματεπώνυμο μου από την ουσία της ανάρτησης καλά θα είναι να μη με διαβάζει και να πηγαίνει για περπάτημα.Και ξέρει που.Στο γνωστό Λαγκάδι Βορειανατολικό έχει και θα το ευχαριστηθεί.

Μεγάλε μου στα μεταφράζω? η τα καταλαβαίνεις μόνος σου?

Πάμε παρακάτω:(Φίλε Γρηγόρη για το ίδιο λαγκάδι μιλάμε)

Η πρόεδρος μετά την ανάρτηση έβγαλε Δελτίο Τύπου ελπίζω να είναι τυχαίο γεγονός που προηγήθηκε η ανάρτηση μου και ότι θα γινότανε έτσι και αλλιώς,γιατί αν νομίζει ότι το αναβάθμισε ας ρωτήσει κανέναν παρευρισκόμενο.

(Με τρόμαξαν τα αντανακλαστικά της)

Θα τελειώσω λέγοντας πως σκοπός μου δεν είναι ούτε να εκθέτω πρόσωπα ούτε να στοχοποιήσω ανθρώπους.

Θέλω απλά με διαφορετικό τρόπο να αναδείξω τα κακώς κείμενα του χωριού μας χρησιμοποιώντας πολλές φορές και το χιούμορ άσχετα αν κάποιες φορές γίνεται BLACK !

Με σεβασμό και στους δύο συνδημότες μου .

-------------------------

Ο ¨Υπάκουος¨

-------------------------



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.