Header Ads

Header ADS

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΣΑΤΣΟΓΛΟΥ: Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΕ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΒΑΤΙΚΑ

Η κα Ελισάβετ Σατσόγλου είναι παιδί της Θεσσαλονίκης με καταγωγή από ¨Μικρά Ασία¨

Η μητέρα του μπαμπά της γεννήθηκε στις 40 εκκλησιές αλλά μεγάλωσε στην ¨Πόλη¨και εκεί παντρεύτηκε.

Ο πατέρας της γεννήθηκε στον προσφυγικό καταυλισμό της Νεάπολης Θεσσαλονίκης και μεγάλωσε στο γνωστό ¨Τσινάρ¨

¨Η Θεσσαλονίκη είναι ακόμα ανθρώπινη...έχει και Θάλασσα που την λατρεύω¨ μας είπε..

Την Νεάπολη Λακωνίας την θεωρεί πόλη της καρδιάς της ! και έχει να θυμάται τα καλύτερα...

Φωτο.Παντάνασσα Βοιών 15 Ιουνίου 1990 ημέρα λήξης των μαθημάτων.

¨Ήμουν δασκάλα στην Παντάνασσα και έζησα στη Νεάπολη το 1989- 1990. Έχω επισκεφτεί πολλές φορές τον όμορφο και φιλόξενο τόπο σας από τότε. Πρόσφατα έχω εκδώσει το βιβλίο Παραμύθια από την Πόλη. Θα ήταν χαρά μου και μεγάλη συγκίνηση να γνωστοποιηθεί και να φτάσουν στα χέρια των μαθητών μου που τώρα έχουν παιδιά!¨




Η κυρία Σατσόγλου θυμάται τα Βάτικα πάντα με νοσταλγία...

¨Οταν ήρθα στο χωριό ήμουν η πρώτη γυναίκα δασκάλα και με υποδέχτηκαν με πολλή αγάπη !

Το σχολείο το καθαρίσαμε εγώ και οι μαμάδες...Όλα με εντυπωσίαζαν τότε.Για μένα ήταν όλα πρωτόγνωρα.

¨Αρκετά παιδιά τα είδα πέρσι στην Νεάπολη εκτός από τα αγόρια που μένουν μακριά.¨

_____________________________________________________

Της ευχόμαστε το βιβλίο της ¨Παραμύθια από την Πόλη¨ με της αφηγήσεις του πατέρα της  να είναι καλοτάξιδο...





Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.