Header Ads

Header ADS

ΚΥΘΗΡΑ:ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ¨ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ¨


Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων που αφορούν την καταγγελία άνδρα που κακοποιεί γάιδαρο στο νησί μας βλέπε εδώ:https://www.zoosos.gr/kythira-katingeile-andra-systimatika-kakopoiei-gaidaro-choris-nero/#axzz7T4zQ9CxP

O ιδιοκτήτης του ζώου κύριος Κοσμάς Καλοκαιρινός ήρθε σε επαφή μαζί μας θέλοντας να εκφράσει την δυσαρέσκεια του για τις κατηγορίες και τα δημοσιεύματα.

"Είμαι 30 χρόνια επαγγελματίας ταξιτζής ποτέ δεν έχω δημιουργήσει προβλήμα με την συμπεριφορά μου και κατ'επέκταση με την οδηγική μου συμπεριφορά. Μάλιστα έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια που είχαμε ζώα. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες από μικρός προσέχω και φροντίζω τους γαϊδάρους που είχαμε" τονίζει χαρακτηριστικά. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι το ζώο βρίσκεται σε κατάλληλες συνθήκες, με φαγητό και νερό ενώ η πληγή που είχε δημιουργηθεί από αυτοτραματισμό του ζώου όπως ο ίδιος υποστηρίζει, πλέον έχει επουλωθεί. Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του ζώου αναφερόμενος στις κατηγορίες περί κακοποίησης δήλωσε τα εξής: "Κατά την εμπειρία μου το ζώο αυτοτραματίστηκε από το καπίστρι ίσως επειδή φοβήθηκε, γιατί κανείς δεν πλησιάζει το ζώο χωρίς την παρουσία του ιδιοκτήτη." Τέλος ο ιδιοκτήτης απευθυνόμενος στην καταγγέλλουσα ρωτάει αν εκείνη γνωρίζει κάτι σχετικά με την φροντίδα αυτών των ζώων γιατί ο ίδιος φροντίζει και έχει φροντίσει πολλές φορές αυτά τα ζώα στο παρελθόν.
---------------------------------------
Αίθουσα Σύνταξης
ADELIN FM ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΥΘΗΡΩΝ
---------------------------------------------------
Σημερινές φωτογραφίες από το συγκεκριμένο ζώο.













Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.