Header Ads

Header ADS

ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ: Η μέθοδος είναι γνωστή δεν συμμετέχουμε στη δημόσια διαβούλευση για να φωνάζουμε εκ του ασφαλούς μετά και να μας φταινε όλα!


Το 2018 έγινε ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ για το νέο λογότυπο. Που παρατάθηκε για αρκετούς μήνες. Πόσοι συμμετείχαν άραγε; συμμετείχαν όσοι σήμερα φωνάζουν; Όχι! Η μέθοδος εξάλλου είναι γνωστή: δεν συμμετέχουμε στη δημόσια διαβούλευση για να φωνάζουμε εκ του ασφαλούς μετά και να μας φταινε όλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.