Το «ΠΙΝΔΟΣ» ήταν ένα από τα παλιά όμορφα πλοία του Αργοσαρωνικού
Το «ΠΙΝΔΟΣ» ήταν ένα από τα παλιά όμορφα πλοία του Αργοσαρωνικού, που άφησε πολλές αναμνήσεις και άρχισε το δρομολόγιο στην θαλάσσια “γραμμή” των νησιών την δεκαετία του ’50.
Το ιστορικό του πλοίου
Ο Γεώργιος Ν. Βατικιώτης, το 1951 αγοράζει μαζί με άλλους από τον Ποταμιάνο το ατμόπλοιο ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ Το ατμόπλοιο αυτό ναυπηγήθηκε το 1907 και το 1922, ως γιότ, είχε το όνομα «SYLVANA». Ήταν στην «Ηπειρωτική» του Ποταμιάνου από το 1948 και έκανε δρομολόγια προς τα Ιόνια Νησιά και τα λιμάνια της Ηπείρου. Ο Γεώργιος Ν. Βατικιώτης παραμένει στο «ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ» ως μέτοχος μέχρι το 1954. Το 1955 το ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ περιέρχεται στον Δημοσθένη Ν. Βατικιώτη και στον Γιάννη Τρίπο, γαμπρό της οικογενείας Βατικιώτη.
Το «ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ» και το «ΝΕΡΑΪΔΑ» του κάπταν Γιάννη Λάτση, είναι τα δύο θρυλικά πλοία του Αργοσαρωνικού, που αναχωρούσαν από Πειραιά για Αίγινα, Μέθανα, Πόρο, Ύδρα, Ερμιόνη, Σπέτσες και έφταναν μέχρι το Λεωνίδιο, Κυπαρίσσι, Μονεμβασιά. Το «ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ» έχει συνδεθεί με την παλιά οικογένεια του Πόρου με μεγάλη παράδοση και ιστορία στον Αργοσαρωνικό που χάνεται στα βάθη του αγώνα του 1821. Είναι το πλοίο των συμπατριωτών, των φίλων και των γνωστών σ’ όλα τα λιμάνια. Αρκεί ένα γεια, μια χειραψία, μεταφορά χαιρετισμού από κάποιον παλιό φίλο για να κόψεις μισό εισιτήριο ή να μην κόψεις καθόλου. Το 1957 γίνεται γενική επισκευή στο «ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ» και τοποθετείται μηχανή ντήζελ. Το πλοίο γίνεται «ΠΙΝΔΟΣ», αν και από τα πρώτα του δρομολόγια, όλοι το έλεγαν «ΠΙΝΔΟΣ», ακόμη και τα δρομολόγια στις εφημερίδες έτσι το έγραφαν και σπανιότερα ως «ΠΙΝΔΟΣ ΙΙ».
Αργότερα στον Αργοσαρωνικό μπαίνουν πιο σύγχρονα πλοία και το ΠΙΝΔΟΣ συνεχίζει για λίγο, με το όνομα «ΑΡΗΣ», δρομολόγια σε άλλες θάλασσες. Αναφέρεται ότι διαλύθηκε το 1998.
Δεν υπάρχουν σχόλια